2014年4月14日星期一

2014.04 雜記

五月尾北海道之旅 
行程已經 Confirmed 得七七八八
book 了一天 local tour 睇花
兩晚溫泉酒店
之後仲會 BOOK 觀光的士

今日又改埋機票, 由十天之旅變成了十一天
簡直諗起都興奮

行程諗得七七八八
之後就要開始搵食
刺身, 壽司, 蟹, 牛, 蛋糕...等等等等, 我全部都想食

仲有一個月先到, 好心急呀!

*****
雖然最近忙於PLAN 行程
不過我都有下廚

韓式 奶奶雞
其實我未0係出面食過
不過上網見到有人 POST 食譜
於是又試下
用了一盒奶來浸雞, 
但煮完出來的雞又唔覺有奶味, 剩係覺得哂0左盒奶
食譜話要出完水再炆
我覺得咁樣令雞肉好"鞋"
至於味道
我就覺得普普通通, 蝸牛先生就覺得麻麻地

呢味雞 , 我相信我唔會再整

雞粥, 炒米
一向都唔識煲粥
每次唔係太杰就係太大煲
今次煲完依然係太杰
不過, 我開始掌握到米同水的份量
我諗下次應該會成功的

炒米, 都係第一次整
但比想像中易
不過味道就唔似0係出面食到的

蕃茄炒牛肉 by 蝸牛先生
好鍾意呢類家庭小菜
蕃茄同牛肉永遠都係咁夾

假日蒸魚 by 蝸牛先生
哈哈, 每個 weekend 都會見到佢

最近寫 blog 寫得好慢
希望復活節可以追返一, 兩篇



8 則留言:

  1. 炒米粉 我好鍾意落肉碎炒 好好咪 hehe

    回覆刪除
  2. 韓式 奶奶雞 ?名字好可爱 :P 鸡肉是淹在全奶脂牛奶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知點解叫奶奶雞...
      我用普通全脂奶浸咋..但整完出來無奶味0既

      刪除
  3. Mr and Mrs. Snail:
    ~你哋好識享受!! 去旅行去足11日. 我都未試過. 咁住同一間酒店嗎??
    ~嘩!! 依家你啲煮飯相, 好多Le creuset 呀!! 加拿大唔會有粉紅色系例. 所以, 我見到你有粉紅色心心蝶. 好happy!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常攻完 LC 的煲, 之後就會攻碗碟...hehee....
      粉紅色真係勁靚...
      其實我心目中想要花花碟架

      刪除
  4. 會唔會係個食譜的問題呢? 這種奶奶雞的煮法有點奇怪哩...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得應該係食譜問題啊...
      我終於都出去食0左奶奶雞喇, 同我呢個味係完全唔同呢

      刪除