2014年4月26日星期六

2014.04.23 {第一講} 香草蒜蓉芝士蕃茄包、香芋煙肉包

工聯會 日式麵包班
第一講: 香草蒜蓉芝士蕃茄包香芋煙肉包

終於都開始了第一堂的麵包班
報了中班, 所以Basic 的技巧唔會特別講 (OMG!!)
好彩阿 SIR 幾好, 會照顧我呢 D 連搓包都唔識的學生

搓粉後, 等待發酵中
搓的時間同發酵時間都比我想像中少
但整出來的包包真係好鬆軟, 好神奇
我懷疑阿 SIR 會唔會0係D 粉度落0左手腳呢?!
搵日要0係屋企試下先

香草蒜蓉芝士蕃茄包
右邊數落第二條係我的
味道有點似 PIZZA, 好好食, 但我覺得油0左小小

香芋煙肉包
其實我覺得香芋 + 煙肉有點怪
而我本身對芋頭都麻麻地
不過食落又唔太奇怪, 可接受, 但唔係我杯茶, 哈哈
左邊第一行係我整的

上完第一堂
覺得無想像中咁好玩
不過真係好想知點解個包包會咁軟熟
真係有機會要0係屋企試下

6 則留言:

  1. 香草蒜蓉芝士蕃茄包好吸引喎!我一開始都係手搓包, 但因為密集式咁整, 我怕隻手會勞損, 而家都係比機攪, 我覺得比機攪D包好味D, 因為可以落多少少水, 自己剩係玩整型算!
    點解無想像中咁好玩呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為一個人去學, 中間等發酵的時候好無聊...
      出去學0個陣, 其實唔駛搓好耐咋, 我諗只係10-15 mins
      不過, 機攪真係好方便..HEHEHE...

      刪除
  2. 成品的樣子都唔錯呀~~~ 係咪要等D包焗好有點悶, 定係已經識哂啲技巧所以冇咁好玩?~

    回覆刪除
    回覆
    1. 等發酵同等焗都好悶, 我諗如果有朋友一齊上會好D

      刪除
  3. Mr. and Mrs. Snail:
    ~出去學, 上咗堂,會容易掌握到整包技巧. 見你上堂啲製成品很不錯!!
    ~你返屋企有無做下包, 練習下?

    回覆刪除