2015年4月25日星期六

2015.03 - 九州遊 {Day 7} 下集 - 4 周年晚飯

2015.03.27
{Day 7} 下集 - 4 周年晚飯

天草係今次郊區旅遊的最後一站
今日我地要返回市區了

先坐 A Train 去熊本
A Train的車卡內籠都幾靚
有小食部

買了一件 CAKE 同一杯有飲精成粉的飲品
飲品已經忘記係咩味, 只係記得味道麻麻 (但當時超多人買, 我只係照跟)

好快就到達熊本

落車後要再轉另一架火車返博多
我地有十分鐘的轉車時間
先衝去買便當, 然後去洗手間, 行程都幾趕急

買了一盒味彩牛便當

上車後急不及待打開, 好香呀!!
有點似吉野家牛肉飯
不過呢盒好食好多
應該係我食過最好食的火車便當

返到博多先去酒店 CHECK IN
今次住 Blossom Fukuoka
距離地鐵站只係兩分鐘腳程 (筑紫口出)
一晚價錢只係一萬 yen 鬆 d (early bird 優惠)
我覺得都幾抵住

郊區遊之前, 我們寄存了兩個0急在酒店
今日在我地 check in 前已經送到入房, service 真好!!

而且房間都幾大 (哈哈, 一入房就攪到好亂)

只係廁所好舊, 不過超大
其實呢間酒店已有多年歷史, 近年才翻新

之前網上買了一對波鞋
酒店收到包裹後亦都自動幫我送上房

休息一陣就出發去天神區
天神係一個百貨公司臨立的地區
有 Parco, 三越, 岩田屋, Solaria 等等等等
真係少 d 腳力 (彈藥) 都唔得

雖然係咁, 但今晚我地無收穫

話說 3.20 係我地的結婚四周年記念日
不過我地 3.21 就出發去日本
所以我地無專登在香港慶祝 
(蝸牛先生當晚仲做到十點幾先返屋企)

一場來到日本, 為食夫婦當然唔會放過食好0野的機會
幾個月前已經 book 定位

福岡県福岡市中央区天神2-5-55 レソラ天神4F
(位置就在西鐵站對面)

ASO 在東京係米芝蓮星星店
下次去東京一定要試下

我們都揀了 5 course  的 set
不過我有餐湯, 無魚, 蝸牛先生就相反

先來餐包
餐包可以 refill 的

有 Olivia oil , 牛油 同 cream
我覺得 cream 都幾好味
  
Appetizer
菇湯, 菇味好香
而且唔似味精湯 

Starter
牛肉好嫩

Starter
魚生同菜都好新鮮

Pasta
賣相好靚, 意炒另上

mix 埋一齊食
個汁好香

Pasta
唔記得係咩味, 只係記得好味

Fish
每道菜的擺盤都好靚

Meat
牛肉, 質地同味道都好正!!

羊架
我平時好怕羊的"蘇" 味
不過出奇地, 呢塊羊係無"蘇" 味架
而且肉質好鮮嫩, 好正!!!! 
真係好想再食

Dessert
雪糕都好味

Mignardises
好精緻的甜品
不過去到尾聲已經好飽, 唔太食得落
隨意試了少少, 唔太甜

最後職員送上咖啡兩杯
不過我唔飲咖啡的, 奇怪點解無得揀 tea

呢餐好滿足
真係好想試試東京的 ASO
不過應該有排等

總覺得食呢類高級西餐在日本係相對地抵的 (跟香港比較)
在香港去一間比較出名的西餐廳食 Lunch 都要千幾蚊
但在日本, 加多幾百蚊就已經可以食到 dinner 了
而且無論環境, 食物同 SERVICE 都好有水準


所以來日本, 點都要試試呢邊出名的西餐

另外, ASO 仲有 WEEKDAYS SPECIAL, 才 JPY5,800/SET!!!
計落只係四, 五百蚊
(不過我地咁為食, 當然無揀平餐啦)

食完呢餐好滿足地返酒店
祝我倆 結婚四周年快樂~


















4 則留言:

  1. 很開心的慶祝晚餐~~ 四周年快樂~~~

    回覆刪除
  2. Mr and Mrs Snail:
    ~盒車上便當, 我都覺好美味, 都話日本有心思, 便當都咁精美!!Z
    ~你餐dinner, 又精美, 望返你講嘅價錢, 真係好抵食, 而且, 又enjoy 到!!
    ~唔覺唔覺, 你啲四周年, 祝你哋有更多更多咁慶祝落去!!

    回覆刪除