2015年4月18日星期六

2015.03 - 九州遊 {Day 5} - 登錄鹿兒島

2015.03.25
{Day 5} - 登錄鹿兒島

今日我地晨咁早就起身浸溫泉
皆因我地十點幾就要離開
所以離開前點都要享受多次呢個咁大的私人風呂

早餐時間
都算清淡, 塊三文魚佢整得好好食

麵豉湯幾好飲, 不過今日要坐長途車, 唔敢飲咁多

 唔覺意燒焦0左, 無得食, 可惜!!

服務員又送我地一對碗
碗入面有隻白兔, 好得意
呢對碗佢話用來飲 sake 的

食飽飽休息陣, 蝸牛先生又去浸溫泉
而我就出去影下周圍的環境
影到咁上下就返去收拾行李
期間, 見到一隻大甲蟲
再之後, 又見到一隻大蜘蛛 
我懷疑, 尋晚我同佢地同眠
諗起都恐怖

今日我地會去鹿兒島
由黑川溫泉出發大約要花四個幾鐘頭

十點三 check out
酒店送0左一幅連相框的合照俾我地 (真係超多 gift!!)
本來仲有本關於呢間酒店的畫冊, 不過太重無拎到 
之後酒店司機送我地出車站
臨開車前, 見到呢兩日 serve 我地的服務員跑過來
之後佢遞上兩支熱茶, 0個刻感覺好溫暖~

我覺得呢間酒店都幾值得住
環境靚之外,服務同食物都好 ok
不過, 怕昆蟲的就要諗清楚, 因為佢地真係超大隻

秘境 白川源泉 山荘 竹ふえ

我地今日會先坐巴士去熊本
十點七出發, 大約一點九先去到熊本

沿途經過阿蘇火山,即刻拎相機出來當自己到此一遊

呢度都可以好清楚影到阿蘇火山在冒煙

以為坐幾個鐘巴士會好辛苦
但好彩沿途風景都幾靚, 時間眨下眼就過

熊本車站
本來打算落車後在熊本車站附近搵食
點知車程比原定時間多了十五分鐘
所以最後只係趕得切外賣壽司便當上火車食
(不過最後在月台已經 K.O. 了)

由熊本去鹿兒島的車程只係大約一個鐘
其間架火車穿越了無數個山窿, 總之窗外見到的景物除了山窿就只有山窿

在鹿兒島只會 STAY 一晚
我揀了車站附近的
Solaria Hotel kagoshima

在官網訂, 有early bird 優惠, JPY11,300/夜, 都幾抵住


酒店好有心, 佢在官網入面圖並茂咁教人點樣行去酒店
真係好抵讚!!

揀了 可以望到櫻島火山的房
窗有點污糟, 佢解釋係因為火山灰

房間比我想像中靚

沖涼房有獨立門隔開廁所
有浴缸又有企位, 正!!

休息陣就爭取時間出去行街

剛才的壽司便當味道麻麻
最後在酒店下層的超市再掃過
超市外邊有賣熟食的鋪頭

雞肉刺身, 真係唔敢食

串燒, 不過不失

天婦羅, 味道好麻麻, 凍而且韌皮

之後在 AMU PLAZA 行0左一陣
今日終於有收獲, 買了一件薄褸
離開商場就坐市鐵去天文台通

不過原來天文台通都係一貫日本的商店街
唔太岩行
見有時間就搵定今晚食黑豚料理鋪頭的位置

餐廳無得網上 book 位 (even 佢有email address 提供)
於是拜託了家姐識日文的同事幫我地打電話過去 book

不過距離 BOOK 位時間仲有兩個鐘
於是唯有周圍行下
本來以為附近無大商場
點知搵下搵下又搵到附近有個叫 Maruya Gardens 的商場
(其實仲有山形屋, 不過時間關係無去到)

呢度都算做有 d 0野行
真好彩, 如果唔係時間都唔知點樣消磨

行完就去食飯
來到鹿兒島, 無理由唔食黑豚

前菜

豬肉排得好靚

炸黑豚波波

雜菜

烏冬好滑

雪糕味道麻麻, 有點怪

基本上呢餐都幾好味 (不過蝸牛先生就話普普通通)

食飽就坐市鐵返酒店
早0左一個站落車
原因係有人想去望下 d 屋台

我覺得有點似香港的大排檔
但當然人地的係靚好多

之後經過一間超市, 又入去行0左一圈
返到酒店, 有人未沖涼就0係床瞓著0左

第五日完







  









4 則留言:

  1. 那對兔仔杯好可愛~~ 呢間溫泉旅館服務貼心~~~

    回覆刪除
  2. 碗入面有隻白兔, 好得意 <==我喺蜜糖月果時喺河口湖溫泉旅館都有呢隻杯,我都好鍾意

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未用呀, 唔知杯入面有水會係點架呢

      刪除