2015年4月12日星期日

2015.03 - 九州遊 {Day 4} 下集 - 秘境 @ 黑川溫泉

2015.03.24
 {Day 4} 下集 - 秘境

今日我地會撘九州橫斷巴士去黑川溫泉
由湯布院出發,車程大約兩個小時

雖然好多人話巴士唔會 full, 但為了安心, 我在香港時預先 online 訂了車飛 
到達當地後, 要再去便利店付款取票

我是在日本樂天旅遊網訂票的
在九州橫斷巴士的網站入面會有 LINK, 直接按入去就可
訂票情序唔算複雜

而拎飛的詳情請見以下網址
 http://bus.norimono.jp/bus/popB.html

記住第一次見到呢個畫面係要輸入 "bus"


再之後先輸入印在 email 的 予約番号

完成後, 會有張 receipt 的物體 print 出來
之後跟手拎去便利店的櫃台俾錢就可以拎到車飛

 講返今日的行程
巴士準時出發,今日約七、八成客滿 (比預期中多人)
個幾鐘之後巴士在休息站停車 (大約有十分鐘休息)
上車後坐多半個鐘就到黑川溫泉

下車的地方都幾荒蕪, 而且好凍

除了同車的乘客外,方圓十里都冇人
我 expect 酒店的司機叔叔已經在車站等我地
但當所有人都被接走後, 我地的司機仍然未到

由於日本人一向都守時
我開始懷疑自己係咪約錯時間 or 地點
但我反覆 check 過 email 的內容, 時間同地點都係無錯的

於是又開始諗應變方法 (不過諗唔到)
好彩, 過多五分鐘, 司機叔叔終於都出現

當車駛到入酒店, 已經有五, 六位服務員出來鞠躬迎接, 場面好誇張

check in 時先在大堂揀浴衣

入住的女士有熊本熊作為禮物, 仲有眼鏡布兩塊

一出大堂, 有雪糕俾客人任拎 (蝸牛先生即刻心心眼)

要行一陣先到達我地的房間
呢度都算幾大, 幾多0野玩
沿途經過都見到不少特別的設施
不過只入住一晚的我倆, 無緣享受啦

酒店的不同角落都會放有飲品比客人免費享用
我覺得超正~ 

有個 BBQ 場地

行0左一陣終於都到我地的房間

入房後, 真係 "嘩" 一聲
個私人風呂好大呀!!

溫泉附近有放飲品的地方 (左下), 方便客人隨時享用 (free 的)

另有一個室內的, 蝸牛先生好鍾意"呢埋" 0係個山洞入面
生果放在旁邊, 等你可以一邊享受溫泉, 一邊食生果, 真係好貼心

雪櫃入面有好多款式的飲品, 而且仲要係 free 的!!!
(不過因為之前已經睇過人地的介紹, 所以唔算太驚喜)

護膚品主要用 L'occitane
仲有一小 SET 的愛馬仕護膚品可以拎走 (今次到我心心眼)

大廳, 有樓梯可以上閣樓 (閣樓係房, 應該多人來先有需要用到)
呢度係亦係用餐區, 早餐同晚飯都0係呢度食

咖啡角, 設備好齊全, capsule 款式都唔少
只可惜我同蝸牛先生都唔飲咖啡的

沖涼房


服務員介紹完房間後, 就送上 welcome 點心 (不過味道麻麻啦)

而我地都即刻品嚐從由布院帶來的蛋卷
登登登登, 幾經辛苦買到的 B-Speak 蛋卷
外表同一般的蛋卷無異
但其實食落都係同一般蛋卷無分別
好失望啊, 我地覺得堂島卷仲好食

由於時間關係 ,食完蛋卷後, 我倆都急不及待沖涼浸溫泉
室內溫泉的水溫比室外溫泉低 (不過都好夠熱)
所以我地先在室內適應下, 然後先出室外
呢個室外私人風呂真係好夠大, 唯一挑剔的地方係佢無 view

晚飯時間約了 6:30, 服務員 6:00 會入來 set 枱

魚生好生鮮, 鮑魚好爽脆

前菜: 凍食為主, 我麻麻地


今餐又有牛肉 (已經連續食0左四晚牛)
不過日本的牛真係百吃不厭
雪花好靚, 好有牛味

半生熟牛, 略煎過的

今晚又係要自己動手燒

Shabu shabu 材料

紙火鍋

茶碗蒸

天婦羅

蟹腳

服務員送上兩份會發光的飯
我同蝸牛先生都嚇一跳
原來背後係有一個故事的
但由於言語的關係, 我都唔太明個故事係講乜

甜品

今餐晚飯好豐富
魚生, 鐵板燒, Shabu Shabu, 天婦羅
幾乎所有的日本料理款式都有齊

食飽飯未可以即刻浸溫泉
於是就同蝸牛先生出去行下

夜晚行真係有種陰深的感覺 (好切合酒店的名, 秘境)

有個足沿池 

沿途仲見到有大浴池
不過自己房個私人風呂已經夠大, 唔會專登出來浸啦

呢間酒店比我地想像中多0野玩
不過我地成五點先入到來, 其實時間唔多夠
如果有機會再來, 真係要預早少少入來 check in














9 則留言:

  1. 很豪華的溫泉酒店, 無論環境定食物都好吸引~~~

    回覆刪除
  2. 呢間溫泉酒店一路睇一路嘩嘩聲...好正呀!!!! 有機會一定要試下先! 多謝介紹!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果真係去, 記得預早少少check in, 玩耐d, 抵d

      刪除
  3. 個蛋卷咁少忌廉﹐唔惦

    回覆刪除
  4. Mr and Mrs. Snail
    ~睇黎, 你哋兩個都好滿意!!好多心心眼出現!!
    ~你做reserch , 做得好好!! 我覺這間溫泉酒店好舒服!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地一年先去一次旅行, 所以盡可能都會做多d 功課, 希望旅程可以開開心心, 盡興而返

      刪除
  5. 請問樂天訂完後,係print email 上車比司機比位你,定係要換車票劃位先上車?
    謝謝!

    因為樂天訂左黑川去湯布,見個email 冇坐位no.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要去當地便利店的IBON 機買票先架
      http://bus.norimono.jp/bus/popB.html <== 呢度有教
      記住第一次佢叫你輸入番號係入"BUS" , 第二次先至輸入你的訂位號碼 (應該你的EMAIL 會有)

      刪除