2015年4月18日星期六

2015.03 - 九州遊 {Day 6} 上集 - 往小島渡假 (天草)

2015.03.26
{Day 6} 上集 - 往小島渡假 (天草)

今日蝸牛先生好早起身
一早就對住隻窗係咁影

未天光的櫻島火山

由於時間的關係
我地未能花太多時間停留在鹿兒島
所以今次沒有觀光, 只有食

朝早 check out 完先去旁邊的百貨公司買大旅行袋
(呢幾天買了好多濕星0野, 太狼狽)
之後蝸牛先生又去 BEAMS 巡視業務
估唔到今次又有收獲

午飯時間到, 我地去了人氣豬扒

鹿児島中央駅東口から徒歩3分

網上 COMMENT 都唔錯
十二點未夠, 已經有人龍
我地都排了大半個鐘先入到去

川久丼
有三款不同煮法的豬肉
我覺得炭燒最好味
不過其餘的都好好食
  
上黑豚定食
價錢比豚丼貴差不多一倍
但竟然無咁好味
有人好失望

由於排隊用了很多時間
所以食完飯就要急急腳離開趕火車
蝸牛先生返酒店拎行李
而我就去返剛才間百貨公司買手袋送比老媽

下一個目的地係 天草
我地會先坐火車返熊本
之後轉 A Train 去三角站


三角站的外型都幾靚

之後要再轉船去松島

出發前已經在網上訂了船飛
去到碼頭跟工作人員講低你叫咩名
之後佢就會比飛你

(原本我地以為要去車站對面的 office 拎飛
但原來唔駛的, 直接去碼頭就可以了)

等船中
天氣好好, 總覺得日本的天空比香港靚



開船了

船程大約十五分鐘就到達松島
到達碼頭後, 酒店的司機叔叔已經等緊我地
之後大約五分鐘後就去到酒店


待續.........






沒有留言:

發佈留言