2015年4月7日星期二

2015.03 - 九州遊 {Day 4} 上集 - 由布院掃街

2015.03.24
 {Day 4} 上集 - 由布院掃街

約好 8:00 食早餐 
起身梳洗完就落餐廳
落到去, 早餐已經準備好

唔算太豐富, 菜色以清淡為主

呢度的麵豉湯好好飲


溫泉蛋, 我用佢來撈飯, 都幾好味

乳酪


食完早餐返房休息一陣就再浸多次溫泉
當我地欣賞出面的風景之際
蝸牛先生突然話落雪呀
我仲話佢傻
點知睇真D, 原來係真
(不過太微弱, 相機影唔到啊)

一邊浸溫泉, 一邊望住 d 雪飄落0黎, 原來都幾浪漫 

11:00 夠鐘 CHECK OUT
司機叔叔送返我地出車站
出車站第一件事係搵 locker

站入面的 locker full 哂
上網見人話車站對面的商店都有
於是又入去望下
好彩真係有

因為今日我地要坐巴士去黑川溫泉
所以放低完行李之後就先去搵巴士站
巴士站就在商店的旁邊

之後就一心向住由布院的名物 B-speak 進發
一路行一路好心急, 因為聽聞好好食, 而且好快賣哂
終於都到喇
不過已經 sold out, 好失望!
職員話 1:00 會再出爐
唯有一陣再0黎過

由布院大街兩旁有好多小商店
有賣手信, 賣吃的
貪吃的蝸牛先生當然唔會放過

都幾好味, 有點似台灣的半熟蛋糕

金賞可樂餅

牛肉可樂餅
薯仔多過肉, 唔like

炸雞脾
港式炸脾好食 d 

大粒魚蛋
好味, 不過唔特別 


銅鑼燒入面係布丁
都幾得意, 味道都 ok, 不過試一次就算

沿途一路行一路食, 好快就食飽
行下行下去到金鏻湖
但可能季節唔岩, 我覺得麻麻地靚

為免再失望多一次, 12:40 就衝去 B-Speak 排隊
今次終於都買到喇, yeah, 好開心
(本來想買兩條唔同味的, 不過細 size 賣哂, 所以唯有買一條大 size的)

本來想趁新鮮即刻食, 不過無刀叉
想買筷子, 但又好似食得太狼狽
所以最後都係去到黑川溫泉的酒店先食

買了 ice bag, 入面有一個大冰包
放0左大約四個鐘都無溶, 好彩~

買完蛋卷安心哂
又再周圍亂逛
路經一間賣果醬的 Kotokotoya
買了兩樽返香港
我覺得好食, 最重要係唔會太甜

行到差不多夠鐘就去 locker 拎返 d 行李
之後就坐巴士向黑川溫泉進發

估唔到由布院會有咁多小吃
如果有機會再來, 一定要預先留肚





5 則留言:

  1. Mr. & Mrs. Snail:
    ~餐早餐, 真係好享受呀!!
    ~你哋真係做咗好多research, 係日本周處去享受溫泉!! 你去啲地方, 比一般日本人去嘅地方更地道!!

    回覆刪除
  2. 好想睇b speak的蛋卷係點樣的

    回覆刪除