2015年4月19日星期日

2015.03 - 九州遊 {Day 6} 下集 - 海天一色


2015.03.26
{Day 6} 下集 - 海天一色

今晚將要入住天空之船

酒店外觀

其實本來唔識天草呢個地方
只係有次無意中睇書見到呢間酒店
睇完之後覺得幾靚
見佢價錢又唔算貴, 於是就 book 了

佢有橋景 or 日落景的房
我地揀了日落景

check in 完後, 職員會車我地去房

房間好大, 睡眠區

另有休息區, 隻窗望出去的風景好靚架

現實世界住唔到咁靚 VIEW 的屋
唯有旅行時花少少錢實現一下夢想

露台
當初就係比呢張相吸引住
感覺好 relax

外面的風景
真係超級靚
好鍾意呢個 view


私人風呂

因為正常的晚餐時段 full 了
所以我地只可以 book 六點
好擔心半夜會肚餓
於是去了 lobby 附近小商店打算買點零食返來
點知落到去係無開門的 (or 已經打佯)

酒店附近無其他鋪頭了
好擔心但又無計

晚飯時間, 太陽都仲未落山
咁早食 dinner 真係第一次


貪吃的我們, 將原本住宿 plan 包的 dinner upgrade 了

前菜

前菜: 印象中入面有海膽, 都幾好味

前菜: 用料好新鮮, 個醬汁好味

餐包: 最後我地拎走了兩個包, 以備今晚不時之需

餐湯: 我記得味道好似南瓜湯, 都唔錯的

意粉, 天草的扇貝都係彩色的, 唔知係天然定人工, 不過好靚

 
龍蝦, 都好食

牛肉, 今次旅程真係幾乎每日都食牛

雪糕, 味道麻麻

CREPE, 呢個比較岩食

今餐的份量岩岩好, 唔會太飽
而且味道都唔錯 (而加望見都想食)
我地 UPGRADE 得有價值

食飽飽就返去休息
我地一邊飲住酒, 一邊吹住海風真係好寫意
 而且呢度可以望到好多星星
感覺好舒服

呢支在由布院買的柚子酒, 又幾好飲

 呢晚我地浸完溫泉就坐埋一邊望星吹風, 真係好嘆!!

呢間酒店好有渡假 Feel
而且附近環境靚到好似一幅畫
我覺得自己今次真係無揀錯

如果下次再來天草
我都想住多一次
不過我會帶點生果同零食過來
然後慢慢享受......

















8 則留言:

  1. 好正呀 夜晚坐係個到睇星星 一定好relax

    回覆刪除
  2. Mr and Mrs. Snail:
    ~真係舒服到不得了!! 坐住露台, 飲下野....
    ~早食飯仲好啦!! 之後多啲時間enjoy 自己間房!!

    回覆刪除
  3. 我好似見到有露天溫泉﹐定室內的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 0個個係泳池0黎咋...佢無公共大溫泉架
      反而同集團, 另一間叫天使之梯子先有 (http://www.tenshinohashigo.jp/spa.html)

      刪除
  4. 這間酒店望出去的景色超美~~ 很值得下次再來住呀~~~

    回覆刪除