2015年5月1日星期五

2015.03 - 九州遊 {Day 8} 上集 - Sakura Sakura

2015.03.28
{Day 8} 上集 Sakura Sakura

揀三月來日本
除了是想慶祝結婚周年之外
其實仲想睇盛開的櫻花
出發前已經鎖定會去西公園

我地一早出發
大濠公園站落車

之後睇住指示一路行過去
最後兜0左一個大圈先去到
行0左好耐, 終於都見到一堆櫻花 (行了大約半個鐘)
以為已經去到入口, 點知......仲未

幾經辛苦, 終於搵到入口 (但我懷疑我地去0左後門)
沿途似行山多過賞花

好想睇櫻花滿開
可惜我地來得不合時, 要等多幾天先至滿開
(但我地聽日就要返香港啦) 
雖然係少, 不過當日已經開得比想像中燦爛

我相信若果滿開, 呢度應該幾靚

另一邊的入口, 似乎比較熱鬧
沿途有好多賣小吃的攤檔

我地都隨意搵位坐低賞櫻, 順便野餐
在附近超市買了一個壽司便當

仲有八爪魚丸

其實櫻花唔算好多
而且好似無乜賞櫻的氣氛
有少少失望

我地又再由西公園行去大濠公園
有人見到串燒忍唔住要幫襯


一串大約三十蚊港幣, 都幾貴
而且唔算太好食 (好咸)


大濠公園呢邊環景都幾靚
有湖又可以玩水上活動
不過好似無櫻花

行下行下又去左舞鶴公園

呢邊比西公園熱鬧好多

有人又買了梅枝餅
其實係紅豆糯米糕, 麻麻地好食

行下行下又見到......
一班人0係櫻花樹下BBQ, 好正呀!!!
如果唔係時間關係, 我都好想試下
根據我的觀察, 大會有爐, 有燒烤包提供
我又見佢寫住一人前 1,500YEN 
(我唔識日文的, 唔知1,500 YEN 係入場費定抑或係其他收費)
但如果係包爐包食物, 百幾蚊港紙又幾抵玩

呢邊的風景都唔錯



真係好彩有行去舞鶴公園
如果今日剩係行西公園的話, 我一定會覺得唔夠喉

睇完櫻花, 就開始我地的血併之旅

下一站....天神
由於都係行商場, 所以相片欠奉
其間, 蝸牛先生帶0左我去一間都幾 local 的天婦羅店醫肚

天ぷらのひらお 天神店
岩田屋横の天神東宝ビル1F

蝸牛先生其實都係0係 tabelog 搵到的
天神區人氣 no.1
中午三點, 依然要等位大約15 分鐘
排隊前要先0係店外的自助售票機點餐
之後就可以入去排隊

呢度的隔局好得意
中間係廚房, 外圍係座位


廚師每次只會炸一款食物
炸好就會即刻放落客人面前的小碟上
(呢個做法好聰明, 有效率之餘, 食客又可以食到新鮮炸好的天婦羅)



但我好奇, 點解廚師會咁好記性
記得自己放過乜0野食物比每一位人客?!


枱面仲有幾款前菜免費任食
有芽菜, 芥末八爪魚等等等
剩係食前菜都飽哂


呢餐價錢唔貴, 但食物質素好高
唔錯唔錯

之後我地又坐的士去了博多運河城
不過呢個商場有點 MK feel
我同蝸牛先生都唔太鍾意
所以係咁倚行0左一陣就走

商場門外有 100 yen 巴士返天神
都幾抵坐

今日活動主要係行街
但我記得我又好似無乜收獲......

1 則留言:

  1. 雖然未必開到最靚, 但睇到櫻花我都覺得幾好啦~~

    回覆刪除