2015年5月10日星期日

2015.03 - 九州遊 {Day 9} - 九州再見

2015.03.29
 {Day 9} - 九州再見

旅程的最後一日
十點就 check out, 之後再作最後衝刺
跟蝸牛先生分道揚鑣,佢去 ABC Mart 買波鞋
我就去了大丸, JR HAKATA CITY

路經車站的人龍牛角包專賣店 il FORNO del MIGNON
見今早唔算多人, 於是買了幾個來試
不過食落又唔覺特別好味

之後就開始行商場, 不過最後都係無收穫
而蝸牛先生就買了兩對鞋

到了 LUNCH HOUR
蝸牛先生帶我去食拉麵

一雙
福岡県福岡市博多区博多駅東3-1-6
TABELOG 3.6 分, 都算幾高分


等位的似乎全部都係本地人 (即係一定唔會差得去邊啦)


一邊等位, 可以一邊欣賞櫻花


入座前要先買票
不過售票機全日文, 無圖
蝸牛先生即刻上 TABELOG 搵圖
詳細請見 http://tabelog.com/fukuoka/A4001/A400101/40032701/dtlphotolst/1/smp2/
 終於入座

湯底好濃, 好好飲
不過拉麵都係有少少鹼水味, 但可接受
(而加見到都想食)

食拉麵一定要加的半熟蛋

食完之後就返車站的商場買手信
呢度真係超多選擇
蝸牛先生買得好落力
而我, 因為懶, 又以為機場的 DUTY FREE 會有類似的
所以........我只係買了好少
點知, 去到機場先知大大 WOK
原來入閘後的 DUTY FREE 只係得好少 CHOICE
禮盒, 只有一兩款係代表九州的
其餘的都是 TOKYO BANANA, 北海道白之戀人, 薯條三兄弟 之類的東西
我無理由買第二個地區的手信返去嘛
最後唯有係咁倚買了幾盒

其實盒裝手信好佔位, 但得體 D , 無辦法

鍾意綠茶的一定要買呢隻餅
佢有好香濃的綠茶味, 而且唔會太甜
我後悔無買到比自己


今次主要的戰利品都係家品 (我真係變了一個 C9 了)

九日的旅程就咁完結了
行程無之前的咁 CHUR, 咁辛苦
加上其中三日係浸溫泉, 有好多休息的機會

九州比較近香港
坐三個多鐘頭飛機就可以到達
岩哂我呢 D 唔鍾意坐長途機的人
到步後仲有大半日時間可以用

同埋福崗機場好近市區
坐的士出市區都只係約 1,500 YEN (約 HKD 100)
慳返唔少時間同搬行李的精力

九州比我地想像中好玩
而且餐廳的水準都幾高
(下次一定會再用 TABELOG 搵食, 評分似乎都幾可靠)
加上呢度唔似東京, 北海道咁多人 (&遊客)
所以感覺都幾舒服

今次住的溫泉旅館亦都好有驚喜
返來香港之後, 我有幾星期都係掛住日本的

感覺上, 我喜歡九州多過北海道
我覺得我地會再來的

[9D8N 九州之旅 完]

2 則留言:

  1. 收獲很豐富呀~~
    九州好大, 去多幾次都有唔同特色地方可去~~

    回覆刪除
  2. Mr and Mrs Snail:
    ~你哋係香港,都咁識食, 去到外地, 又知啲專門店, 你哋真係好識享受!!
    ~我到咁大個, 未去過日本, 每次見你去日本, 我都會睇得你個blog密啲, 哈哈~~
    ~你哋都要買幾多手信, ........比朋友, 定比家人架??

    回覆刪除