2015年6月17日星期三

2015.06.16 生日快樂?!

好耐無BLOG
因為呢個係一個開心的 blog
一個只係記載開心事的 blog

然而今個五月同六月發生0左一件令我好唔開心的事
我花了整整一個月的時間先可以平服到心情

2015.05
好不幸, 媽媽又再次確診有 cancer
無錯, 係再次
2011 年第一次確診, 之後呢幾年 keep 住做治療, 檢查
就在剛過去的一月, 醫生告知已經無事, 可以下年先返來做檢查
點知幾個月後.....輪到第二個器官出事...
媽媽再次確診
而且今次情況....比上一次更差

心情大受打擊
做任何事都提唔起勁
但我知道....生活還是要繼續

不奢望媽媽可以康復
只係希望佢餘下的路唔會過得太辛苦

2015.06.16
縱使今天有好多朋友祝我生日快樂
但今年....恕我未能快樂


10 則留言:

  1. 加油呀 家人支持十分重要

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!!! 我地全家都好支持佢, 希望媽媽可以捱得過

      刪除
  2. 希望你媽媽冇事呀...加油~~

    回覆刪除
  3. 我十分明白你心情,因為我爸爸都係呢啲病。
    多啲陪佢,家人嘅愛係好好嘅治療方法!你都要樂觀啲,開心啲先可以帶啲正能量比佢!
    如果有需要可以inbox小檬 FB找我!我樂意聽你傾訴

    你生日都要快樂,你快樂,她才會快樂!!Happy and Healthy Birthday !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老老實實, 睇完你的留言真係有D 眼濕濕, 好感動. 多謝你呀, 我而加已經諗通0左, 要努力令媽媽過得開心, 亦要盡量令自己開心~

      刪除
  4. 而家醫學發達, 有機會醫好的, 不要太擔心. 多D時間陪佢地.
    Add Oil!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!!
      而加一有時間就會返去陪佢, 好彩我地兄弟姊妹多, 邊個得閒就會返去陪佢, 等佢唔駛胡思亂想

      刪除
  5. 你一定要keep住正能量去支持aunt!我相信佢見到你開心佢都會開心架!add oil!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會架喇, 正能量真係好緊要, 我會努力的, 多謝!!

      刪除