2014年2月3日星期一

{2014 馬年} 自家開年 BRUNCH x 赤口燒肉

馬年第一餐入廚
年初二 自家 Brunch
簡簡單單只有蛋, 煙三文魚, 牛角包, 香腸
但已經覺得好滿足, 好好味
 
仲有蝸牛先生愛的芝士
原來可以買呢一類的芝士在家品嚐, 係蝸牛先生兒時的夢想 (太誇張了吧)
至於我就受不了這種芝士的味道, 覺得佢散發住一股垃圾味 
 
年初三 外食 lunch
揀了我倆都喜歡的
 
尖沙咀廣東道100號彩星集團大廈12樓

前菜一: 雖然粟米唔算好甜, 但配埋個汁一齊食又幾好味
 
前菜二: 唔及韓國餐廳好味 

餐湯: 呢個普通, 無乜特別
 
辣味牛肉烏冬
最愛呢碗烏冬, 每次來都要點
湯底超好味, 飲完唔會好口渴, 而且牛肉夠淋
 
和牛
雖然唔係特級和牛
但牛味重, 脂肪夠, 好味!
 
黑豚
我覺得肥膏多0左少少
不過幾好味

食完呢餐我同蝸牛先生都好滿足!!
 
****
 
以前細個好鍾意新年 (有新衫著又有利事逗)
但人大0左反而好怕新年 (好忙, 好攰) 
 
新一年, 希望可以病少 D
希望可以做到真正的無憂無慮, 開開心心



 
 


2 則留言:

  1. Mr and Mrs. Snail:
    ~個早餐很豐富!! 係出面食,都未必食到煙三文魚+牛角包,依個組合啦!!
    ~芝士.....配紅酒好perfect match!! 有機會試下!!你會愛上芝士!!
    ~祝你馬年, 工作愉快, 萬事如意!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己煮, 彈性真係大好多, 可以揀D 自己鍾意的配撘
      我暫時仲未識欣賞芝士, 真係好臭呀!!
      我都祝你今年事事順利, 身體健康~

      刪除