2014年2月25日星期二

敗 [appleTV] & [Dyson 吸塵機]

上星期一口氣添置了兩件家居用品
 
AppleTV
本身一直都係用 IPAD 來追劇的
但最近中了星星毒
覺得 IPAD 的螢幕實在太細
而且 IPAD 一定要放0係枱面睇, 唔係咁舒服
 
反正之前已經好想將 ipad 駁電視
見 AppleTV 的價錢唔算太貴
所以上星期放工即買
 
而加可以0係電視追劇啦 (仲可以坐 SOFA 睇添)
感覺好爽~
 
Dyson 吸塵機
Dyson 的吸塵機又係一直想買的
鍾意佢吸力好, 外表夠型
不過用開的未壞, 而且佢的價錢唔平
所以一直都係得個諗字
 
最近, 見到在匯豐的購物網有得買
價錢仲平出面差不多一千
好令人心動
之後去 shop 試玩 (我去了三間不同的 shop, 試了三次)
又考慮0左成個星期
最後都係忍唔住買了
 
呢款係入門牌 [Dyson DC35]
係最平的一款
雖然高 Grade 的 Function 仲正
(吸力更大, 備用時間更長, 而且多幾款吸咀)
不過, 價錢實在太貴
都係買住呢款入門級試用下先

其實 Dyson 的風扇都好正 (好慳位, 好型)
不過好彩暫時未有呢個需要....hehee..


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 都OK, 不過要按住個制先吸到, 吸耐左有D 攰

      刪除
  2. Mr. and Mrs. Snail:
    ~星星真係咁好睇, 真係全城人, 日日追. 我見到Brian媽追到好緊張. 哈哈~
    ~Apple Tv 真係好有用. 我都買咗部比Brian媽!!
    ~香港啲銀行太好, 購物網有Dyson做優惠, 依個品牌吸塵機,我都想買, 但太貴, 未等到佢減!!
    ~用咗Dyson 未??好用嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 星星好睇呀! 你都快D 追啦...已經做完, 你可以一次過睇哂
      DYSON 吸得幾乾淨, 但要按住個制先吸到, 吸耐左有D 攰

      刪除
  3. APPLE TV, 正呀, 駁電視睇真係正好多!!

    回覆刪除
  4. Dyson間直係我既夢想敗物啊!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. ME 2, 我恨左好耐喇..終於捨得買
      不過, 我夢想的家居敗物其實仲有好多......

      刪除
  5. 這個入門版係咪廣告那個呢? 打掃應該即刻快好多~~ 你得閒可以介紹一下~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 電視廣告0個部好似係高階版
      係呀..而加隨時隨地都可以吸塵 (無線嘛), 好方便

      刪除