2014年2月23日星期日

2014.02 周末記

2014.02.22 Sat
起身就出上環換領特區護照
之後就等蝸牛先生過來吃 LUNCH
趁呢個空檔去了永安
先在化妝部敗了一盒烟脂
之後去了家居及廚部
嘻嘻...估唔到又有收穫
 
呢個杯之前在 DayDay Cook 見到已經好鍾意
不過 online 買要0係公司收貨, 又唔太想
好開心尋日比我0係永安見到
諗都無諗即刻買0左
以後沖茶就唔駛用茶袋啦, 方便好多
 
之後我地去0左九記食牛腩
人龍好長, 但好彩只係等了 around 15 分鐘
伊麵煮得太淋, 我唔太 like
湯底我都覺得麻麻
不過蝸牛先生就好鍾意
我始終都係鍾意大埔的群記清湯腩
 
之後又去了泰昌
買了蛋撻, 沙翁
沙翁好味, 好鬆軟

 
悠閒在中環四處亂逛
開心又寫意
 
*****
2014.02.23
最近, 迷上外星人
見到太空館有一個 [我們都是外星人] 的節目
於是今日約了蝸牛先生出去睇
 
先在大戶屋醫肚
鍾意呢度, 價錢唔太貴, 但食物質素幾好
跟蝸牛先生一人一個定食
 
吉列豬扒定食

 
汁煮雞扒定食
 
食完飯就大安旨意去太空館買飛
點知.........full house!!!
真係估唔到咁受歡迎
唉, 唯有下次買定飛先再來過
 
無特別節目
就同蝸牛先生拍拖行去星光大道
吹下海風, 散散步

最後返屋企睇埋第十九集 [來自星星的你]
就快大結局...有種莫名的失落感
 
兩日的周末, 輕輕鬆鬆就過了
 

7 則留言:

  1. 噢,太空館d電影真係好full架,最少要早幾日買喇~~ 如果唔係得返前幾行d位,根本睇唔到﹗上年去過睇,勁多大陸人﹗

    回覆刪除
  2. 我而家先睇到第十集,唔想睇太快就係怕呢種失落,會維持幾日架,too bad!!
    我成日都想去太空館睇戲,同你一樣次次都買唔到飛。

    回覆刪除