2014年2月22日星期六

2014.02 雜記 {附黑椒牛仔骨食譜}

呢兩個月未停過病
新年前感冒
年初三晚飯後突然肚痛
跟住前幾日就又嘔又發燒
 
成個星期都食得清淡
每次病, 都掛住阿媽煲的瘦肉米粉
以前覺得唔好味
但而加覺得病0左仲要自己煮好慘...
掛住的, 除0左味道, 仲有0個一份關懷
 
希望病埋今個月就唔好再病
 
*****
上個weekend
蝸牛先生下廚
 
weekend 的主打: 蒸魚
 
豆椒雞
 用了雪藏雞扒
蝸牛先生話覺得無雞味
佢對食材要求愈來愈高了

*****
黑椒牛仔骨
最近愛整呢味牛仔骨
唔難整而且好味
仲可以一早買定放雪櫃, OT 買唔到餸返屋企都有得煮
 
牛仔骨 300g
醃料:
生抽 1 湯
蠔油, 粟粉 各 1 茶
糖 1/2 茶
黑椒適量

 
醃好加洋蔥落鑊炒就 ok
 
*****
上星期返大埔娘家
順便又去了大埔街市
最後買了多款香料同泰國藍象咖哩 
 
其中一包香料係卥水包
卥水包的材料我大概見到有花椒, 八角, 桂皮, 果皮等等
尋晚用了半包來炆豬肉
 
 卥水豬肉
今晚買了腩肉
雖然好唔健康, 不過有少少肥肉真係好味D
其實我係第一次整卥水
除了卥水包, 就只加了生抽, 老抽, 糖同水
都幾易煮
今晚仲發現原來將蛋黃整爛再加汁撈飯都幾正
 
今晚個汁唔捨得倒
因為想試下用來整卥水雞翼

6 則留言:

  1. Mr. and Mrs. Snail:
    ~唔舒服咁耐, 會唔會有咗??
    ~我都好鐘意食鹵水, 而且, 我又係覺鹵水, 係要少少肥肉先好食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha..no la...
      鹵水真係幾好食..而且方便易煮

      刪除
  2. 鹵水汁千其唔好倒, 我通常灘凍放入冰箱, 每次用先溶雪, 翻用左2,3次之後勁香, 大約4,5次再加新香料落個鹵水種,會愈來愈好味, 我果煲已經有一年啦!^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. DONE!!!
      已經放0左入冰格, 多謝提點~
      不過...一年....好似好誇張

      刪除
  3. 好多好餸呀~~ 想問咖哩包係咪有哂材料, 跟住整就成咖哩的? 係咪泰國雜貨店就有得賣?~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢只係一包咖哩醬..
      又唔知泰國雜貨店有無呢個牌子, 我係0係大埔一間小店買的

      刪除