2014年2月7日星期五

2014.02.07 - 咖哩雞

咖哩雞飯
呢個係屬於蝸牛先生的愛心飯盒
 
前幾晚, 蝸牛先生話想食咖哩雞飯
於是, 第二晚就即刻去買雞
 
街市無雞賣, 去了 Citysuper
點知一出銅鑼灣就樂而忘返, 返到屋企已經八點
拿拿臨用鹽粷, 胡椒, 蒜醃雞
只係醃了半個鐘, 好彩都夠味 

 
牛舌
我本身好鍾意食牛舌
不過今晚的有陣怪味
最後只係食了三塊就掉了, 好浪費
 
炒露筍
堅持每餐都要有菜
 
咖哩烏冬
食剩的咖哩第二晚用來煮烏冬, 好正!!
 
每次見到蝸牛先生食得開心我都會好有滿足感
 
*****
年初三, 兩人在家打邊爐
新正頭, 街市好多檔口都無開
所以呢晚的邊爐唔係好豐富咋
 
蝸牛先生整了一個特濃番茄鍋, 好味!!
 
今年我打算出去上下烹飪班
整麵包, 煮飯兩樣我都想學
希望可以從中學下 d 技巧
好想廚藝可以有進步~
 

7 則留言:

  1. 成日有好野食,你老公有無肥到呀?哈哈哈...

    回覆刪除
  2. 新正頭, 街市好多檔口都無開 對 我d 朋友年初 三上黎拜年同玩 亞媽出去買送 又貴又受氣 ( 因為成個街市得一檔魚檔 仲要係好€多人都知道佢唔足磅的魚檔開左 ) 我d 朋友叫我亞媽下年唔好再咁辛苦 叫pizza 算 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 街市無餸賣真係好唔方便, 就算初五, 六都仲未開哂....

      刪除
  3. 恭喜發財。。! 兩口子簡簡單單食咩都咁好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你今年事事順利, 小檬同b be 聽教聽話...

      刪除
  4. 你真有口福,禍牛先生咁識煮野食﹗你唔駛出去上堂啦~~

    回覆刪除