2014年2月9日星期日

2014.02.08 {灣仔} Tea Buffet @ GRAND HYATT

 
今日即興跟蝸牛先生去吃 tea buffet
沒有心水餐廳
但我就想揀價錢抵味道好, 而又要有位的, 難度分簡直有十分
最後左揀右揀, 終於揀了君悅酒店的 GRAND CAFE
 
 
每位 $308 +1, 其實有點貴
不過聽聞質素唔錯
於是都決定一試
 
可能價錢唔平
所以就算今日係星期六都完全唔 FULL
(我覺得十枱客都無)
 
食物方面, 有頭盤, 熱盤, 甜品同生果
不過熱盤的種類唔多
只有蝦餃, 沙爹牛串燒, 鵝肝包, 乾燒伊麵, 釀雞亦, 熱狗, 迷你漢堡包 (牛肉)
而冷盤有沙律菜, 煙三文魚, 火腿, 迷你漢堡包 (火腿)
反而種類最多係甜品
有多款蛋糕, 雪糕, WAFFLE
而生果好多都係原隻上, 有蘋果, 梨, 桔等等 (不過唔甜的)
 
我覺得呢個似甜品 BUFFET 多過 TEA BUFFET
雖然食物的種類唔多
但整體的味道都幾好
蝸牛先生就幾鍾意
我就嫌熱盤太少
 
蝸牛先生今日最愛係鵝肝包
我就最愛迷你漢堡, 檸檬批同火腿
 
縱使呢度味道水準唔錯
但始終價錢太貴
我同蝸牛先生都覺得應該唔會再來
 
 食完後慢慢由灣仔行落銅鑼灣
沿途又睇下衫同波鞋
最後再經天后, 炮台山行返北角屋企
幾百蚊的 tea buffet, 就係咁消化了......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

12 則留言:

  1. 我記得N年前食過, 佢3點鐘開始, 餓到死先有得食. 果時無乜咸點. 所以無再去了.

    回覆刪除
  2. yummmy... 不過tea buffet黎講真係貴左d~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 而加諗返都覺得貴, 呢個價錢可以去第二度食個lunch buffet....笨了~

      刪除
  3. 雖然貴少少, 但可以吃住美食、悠閒地渡過下午也不錯~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係0既, 一次半次無乜所謂
      及時行樂...

      刪除
  4. Tea黎講都算好豐富喎! 某D信用卡應該有折呢!

    回覆刪除
  5. 如果以TEA 黎講都幾貴, 不過當一個悠閒星期六又好relax呢!

    回覆刪除
  6. Mr and mrs snail
    -兩個人生活就係咁free, 即興去食自助餐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻...其實我都係第一次咁即興走去食buffet

      刪除