2014年1月28日星期二

{2014 馬年} 糕高Go

今年我都湊湊熱鬧學人蒸糕
希望來年可以步步高陞!!
 
蘿蔔糕
幾年前在怪師傅烹飪工作坊度學的
買完材料返屋企先發覺買漏生粉
懶得再落街, 最後用粟粉代替
岩岩蒸完出來, 質地好淋
仲以為自己失敗
但放雪櫃後佢就會實淨返
 
買了日本大根
但發覺唔係特別甜/ 好味
下次都係買返街市貨
 
今次只係加了臘腸, 閏腸
味道好似爭少少
下次會落埋冬菇同蔥
 
今年用了食物處理器刨蘿蔔絲, 勁快勁方便!!
 
岩岩蒸出來, , 好爛
食落 一 pat pat, 唔太討好
 
第二日, 雪硬了落鑊煎
正常返

想整多款糕, 掙扎緊整椰汁年糕定馬蹄糕好
最後因為家姐話想食馬蹄糕
所以就決定整馬蹄糕
 
第一次整
原來一包馬蹄粉要差不多四十蚊
收銀時阿姐都話好貴, 仲問我一盒整到幾多底
佢話出去買一個都係五十幾蚊
hehee....雖然我都有同感
但自家制, 無防腐劑嘛, 健康一點
 
實不相瞞, 我好憎批馬蹄的
細細粒, 好難批

桂花馬蹄糕
大少奶食譜整的
可能我用了片糖, 所以做出來唔夠佢咁晶瑩
我怕太甜, 所以減了 10g 糖, 最後就好似唔夠甜
不過我覺得桂花可以落多丁丁
 
今次太心急, 煎得唔夠耐, 唔夠香口

今年一口氣整了兩款糕, 好勤力!!
 

11 則留言:

  1. 水太太好喜歡蒸淋晒既蘿蔔糕呢﹗不過煎都好好味﹗

    回覆刪除
  2. 預祝你新年快樂, 身體健康, 心想事成!!!

    回覆刪除
  3. 40!? 我係心甜買27!! 其實都冇諗過馬蹄粉要咁貴....
    下年你試JACKY YU 個食譜 好好味咖, 口感又好!! (我自己覺得)
    祝你新年快樂! 身體健康!

    回覆刪除
  4. 厲害呀, 整蘿蔔糕又整馬蹄糕~~~ 預祝你新年快樂, 生活日日開心呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻...其實仲心思思想整椰汁年糕, 因為我鍾意食

      刪除
  5. Mr and mrs. Snail,
    -好勤力呀! 整兩種糕, 兩樣都好成功! 下年可以再整.
    -祝你馬年行好運, 事事順境

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 Vicky, 新一年希望大家都事事順利, 最緊要身體健康~

      刪除
  6. 水太太祝你馬年快樂﹗一家平安﹗身體健康﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝水太太, 我都祝你新一年事事順利~

      刪除