2014年1月18日星期六

2013.01.14 半西式晚餐 {附芥末牛柳粒食譜}

有日成七點先放工
拿拿臨去 SOGO 買小小餸返屋企煮
 
煮了一個半西式的晚餐
 
蘑菇湯
第一次整, 比預期中易
我無用雞湯, 所以味道唔算好豐富
但就好香菇味
 
洋蔥煎豬扒
豬扒好薄, 但估唔到可以咁 "UN"
亦可能係我 overcook (我好驚唔熟, 經常覺得煮耐d 好 d)
 
芥末牛柳粒
呢 pack 牛要九十幾蚊 (around 0.2kg), 我覺得好貴
但好彩佢肉質好好
 
之前0係街食過呢味餸, 蝸牛先生好鍾意
呢晚膽粗粗試煮, 蝸牛先生大讚!!!
 
又係綜合網上食譜
牛肉先用生抽 (1 茶匙), 糖 (1/2 茶匙) 略醃
之後將蛋黃醬 (2 湯匙), 青芥末 (1 湯匙) 拌勻
最後加入牛柳粒攪勻
將牛柳煎至金黃, 再入焗爐焗一陣至喜愛的熟度
 
事後檢討: 青芥末味唔算太突出, 我覺得下次可以落多少少芥末
 
呢個餸唔花時間又好味, 有機會可以再煮
 
焗青魚
覺得好似唔係好夠餸
於是加多條青魚
呢個又係快餸之一
簡單落少少鹽就拎去焗
蝸牛先生又係好 like
哈哈, 好過食鰻魚 (鰻魚好貴呢)
 
蝸牛先生同我都幾鍾意今晚呢餐
下次夜收, 可以煮返呢d....hehee....
 
******
上次抽獎得來的麵粉
下星期就到期
不過.......我依然無乜郁過
唉....呢次又做0左大哂鬼

3 則留言:

  1. 芥末牛柳粒簡單又好味, 等我下次都試下先!

    回覆刪除
  2. 煎豬扒 我成日都係煮有汁 好似蕃茄汁咁 因為成日怕無汁加去煮 好難熟

    回覆刪除