2014年1月12日星期日

2014.01 雜記

 好耐無出 BLOG
因為每晚都好忙咁上網搵北海道的資料
上星期主力揀酒店同溫泉旅館
而加已經訂好哂酒店
之後就主力編排行程
仲有交通, 食, SHOPPING 等資料要搵
好彩時間尚算充裕, 可以慢慢搵
 
******
上個 WEEKEND, 又到蝸牛先生顯身手
 
金菇牛肉
醃好的牛肉唔小心跌0左落地 (男人就係咁粗心大意)
唯有沖沖水再醃過
可能因為咁...味道無之前整的咁好味
 
炒豆苗
最近豆苗好貴, 要三十幾蚊斤
不過想食都無辦法
 
蒸魚
假日必食的蒸魚
 
*****
有日夜0左收工
街市已經收檔, 唯有去 SOGO
(真係好唔鍾意 OT, 佢令我買餸成本上升)
 
簡單買了咖哩樽整咖哩飯
呢款第一次買, 但我同蝸牛先生都覺得好好食, 推介!!
 
日式咖哩雞
懶得走來走去, 所以 0係SOGO 買埋日本甘筍同洋蔥
我平時係唔食甘筍的, 但今次有食, 因為好甜 
真係唔明點解日本的0野特別好味?!
 
泡菜炒豬肉
呢個餸應該用韓國辣醬去炒
不過屋企無, 所以我改用豆板醬
好彩味道都OK

****
新年又就快到
要準備利是, 執屋
仲想整下糕
唔知有無咁多時間呢?!


10 則留言:

  1. 去超級市場買就好多款式同新產品, 不過D嘢真係愈來愈貴~~ 所以街市成日超多人, OT未完可以都收哂~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,超市買餸真係好貴。但勝在夜收工都仲有嘢買

      刪除
  2. eeee....唔見你post 包包既, 你d獎品粉消晒未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. errrrr........只係用左小量……今個weekend 會努力!

      刪除
  3. 你搵左溫泉酒店咪呀 ? 我朋友係個到做野 個時佢帶我去個間好正 使唔使介紹俾你 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 揾左啦,不過都可以講來聽下,heehee...

      刪除
  4. 嘩﹗你幾時去北海道呀﹗﹗﹗

    回覆刪除