2014年1月15日星期三

2013.01.05 {銅鑼灣} 利小館

最近發現
屋企附近那家我們愛吃的牛肉麵店已經關門大吉
後來再發現另一家我們喜歡的西餐廳都執了
好令人沮喪~

上星期, 跟蝸牛先生到銅鑼灣的大戶屋
但原來........都執了!!!

唉......
我們喜愛餐廳, 一間間的消失了

大戶屋執了, 於是改去了我們曾經喜歡利小館
銅鑼灣時代廣場地庫2層B217-B218號舖

雞絲粉皮
我同蝸牛先生都覺得好難食
無錯, 係難食!!  普通上海鋪都比佢好味


小籠包
呢個正常!


鱔糊炒麵
超多油!! (之後我好快就肚痛)
鱔有陣怪味
 
 其實我地都好一排無來
估唔到忽然之間水準變得咁差
我諗我同蝸牛先生唔會再來
******
上星期在 SOGO
買了一個小煎 PAN
可以用來烘麵包
(其實我一心想用來整鬆餅, PANCAKE 之類)
前日試了
原來都幾易整濃
而且, 我覺得用焗爐效果更佳!!
 搵日試下整 PANCAKE 先
 

6 則留言:

  1. Mr. and Mrs. Snail:
    ~咁多鋪頭, 一次過執咗!! 香港可以租金太貴, 無辦法!!
    ~依餐, 食到肚痛, 真係慘﹐ 其實你一食到有怪味, 即刻出聲嗎!! 你依家無咩嗎?
    ~個小煎 PAN幾得意!!

    回覆刪除
    回覆
    1. - 香港而加好多小店都執哂..剩返連鎖店, 好少 CHOICE
      - 去完廁所就無事 lu, 好彩~
      - 個pan 得意...但似乎無乜實際用途..嘻嘻~

      刪除
  2. 我都覺得自己鐘意嘅餐廳離我而去 一係就水準下降

    回覆刪除