2014年1月5日星期日

2014.1.1 {灣仔} 莎巴馬來西亞餐廳

呢日想食喇沙
第一時間諗起蝦麵店
可惜假日唔開
最後去0左灣仔另一間食星馬菜的餐廳

莎巴馬來西亞餐廳
灣仔謝斐道98-102號仁文大廈地下4及5號舖

海鮮喇沙
一望就知好足料
有蝦, 青口, 魚片, 魷魚
碗湯好好飲, 唔會太咸, 亦唔會太味精 (at least 我飲完唔會覺得好口乾)


牛油薄餅
好鬆軟, 熱辣辣好味
仲附送咖哩汁一碗, 好貼心!!


巴東牛肉
少少辣, 但可接受
牛肉好淋, 個汁用來點薄餅一流
不過我估用來撈飯都會幾好味


食完就去附近的天仁茗茶買飲品 (呢度唔駛排隊!!)
試了薑茶 & 薑奶
都幾好飲
食完就行去金鐘, 順道消化一下
悠閒地渡過了一個假日
 

3 則留言:

  1. 我想問天仁茗茶邊到有呀 ? 因為我只知道銅鑼灣有 但好多人排隊呀 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港灣仔店位於灣仔柯布連道4C
      我 SEARCH GOOGLE MAP, 仲見到上環同荃灣都有

      刪除
  2. 呢間水太太都食過呀,好好味呀﹗最喜歡個薄餅同個咖喱,勁好味﹗不過次次都好多人等位呢~~

    回覆刪除