2013年12月2日星期一

2013.11.28 - 第二次路試 @ 培正道

前一晚練車練到十一點, 好攰好眼瞓
狀態亦唔太好, 轉灣唔係太出就係太入
好 DOWN
 
天氣報告話考試當日朝早會有雨, 好擔心
好彩, 只係天陰陰
 
晨早八點幾又再練車
九點九正式開考
 
考試官上車, 我又開始勁緊張
先考泊位......順利過渡
之後三手軑窄路調頭....第一手都順利的
點知到第二手時忽然發台溫, 唔記得0左應該要點做
結果, 泊位 + 調頭呢 PART 又衰0左
 
之後考第二 PART 路試, 好順利出到試場
個心舒0左一口氣
 
一路揸一路好緊張
好驚轉灣位
又好驚睇錯燈
 
不過好好彩, 當日無乜突發事件
只係中途有個印巴藉男子企出馬路截車
當我猶豫應該點做之際
點知佢又自己走返上行人路
 
考官全程低頭 (似瞓著)
我以為自己一早已經 FAIL, 所以佢都費事再理我揸成點
點知最後...路試合格!!
 
都算舒一口氣
唔駛再考返最麻煩的路試
 
我估下次壓力應該會無咁大
再次發台溫的機會亦應該會降低
 希望下次可以 KO 埋佢
順利拎到個車牌
 
 








6 則留言:

  1. 恭喜恭喜~曾經我都的起心肝過想考車牌...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀...等我真正考哂先恭喜啦...
      嘻嘻...考啦考啦....

      刪除
  2. 恭喜晒!其實揸車去到窄路轉變位, 我都會有d壓力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎....我兩次考都好驚...硬係覺得會撞....唉..

      刪除
  3. 恭喜你呀~~ 希望第3關都順順利利~~

    回覆刪除