2013年12月31日星期二

{中獎} 富澤商店聖誕大抽獎

前排見到富澤商店 FACEBOOK 有聖誕大抽獎
參加辦法好簡單
只係需要將成品用材料 email 俾佢地就可以
於是我就 send 去碰碰運氣
前幾日就通知我得0左獎
哈哈...估唔到我都有少少運
 
 
27號通知, 但要 1 月 1 號前去領獎
唯有趁 weekend 出去拎
 
一直都無提到獎品係乜
我都係領獎先知會收到咩
最後我得到: 麵包機專用高粉, 低粉, 窩夫粉, 麥粉, 即食無花果共五包
全部都係 1 月尾到期
換言之, 今個月我要狂整麵包, 蛋糕同窩夫 (諗起都滴汗)
 
雖然獎品唔算太吸引 (蝸牛先生話我貪心)
但可以得到獎都開心0既


6 則留言:

  1. 喂勁呀你!!
    雖然唔係名貴禮物, 不全部都有用都好丫!!今個月你要努力呀..哈哈

    回覆刪除
  2. 可以得獎好幸運, 新年有好開始呀~~~

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 嗚嗚...其實我踏入 2014 好濕滯...又打爛碗, 又切親手....

      刪除