2013年12月28日星期六

2013.12.28 {鰂魚涌} 坐忘

今日又同蝸牛先生去試新餐廳

坐忘 Camper's
鰂魚涌濱海街13號中興大廈地下

呢間在鰂魚涌的日式小店
供應的是咖哩飯, 日式家常定食/丼, 拉麵等
好住家 FEEL

餐飲: 我揀了蘋果汁, 蝸牛先生揀了西柚橙


椰香咖哩雞飯
份量唔算大, 女仔岩岩好夠食, 但我估男仔未必夠飽
咖哩好香, 唔似用咖哩樽
雞都好好味
而飯係南瓜粟米蕃薯飯, 用來撈咖哩好好味!!
(我打算搵日試煮)


芥末牛肋肉
呢碟係屬小菜系列, 即無飯跟的
飯要另叫, 蝸牛先生 ORDER 了 南瓜粟米蕃薯飯
牛肉好淋, 好好味, 我同蝸牛先生都好鍾意
另有一隻溫泉蛋
不過我嫌佢熟0左少少
 
唔怪得 OPENRICE 無負評
因為真係幾好味
而且價錢唔算貴
呢餐埋單 $159

而蝸牛先生似乎都幾鍾意呢度
所以我估 ENCORE 的機會都幾大
  
 

6 則留言:

  1. 呢間日式小店睇落唔錯呀

    回覆刪除
  2. 鰂魚涌好多小店都好有heart呢~ 呢間真係唔錯喎

    回覆刪除
  3. 呢間係我最鐘意食之一, 佢廣島蠔咖哩飯一流呀.而且又多蔬菜

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間真係幾好味, 食0既0野又有少少特別..like

      刪除