2013年12月14日星期六

冬日限定。。。紫心蕃薯包

之前blog 友整的紫薯包,令我一見傾心
好紫,好靚
一直都想整,但遲遲未買材料
咁岩尋晚去咗富澤商店巡鋪
見佢返咗紫薯粉同南瓜粉
雖然見到個價錢有啲嚇親
(紫薯粉$7x, 南瓜粉大包要百幾蚊)
但又好想試,所以最後都買咗
 
今早起身就開機
成品比我想像中, 好靚呀!!
 
 
今次我用咗新入手的麵粉 (Kitanokaori)
整出來包包好鬆軟,好正
不過都係覺得有少少貴($49.5/ 1kg)
 
成份如下:
麵粉 210G
奶粉 7G
紫薯粉 40G
黃糖 15G
水 180 ml
橄欖油 少許 (我而加好多時只係象徵式落少少油, 有時甚至唔落)
酵母 3g
 
麵包機打粉中忍唔住偷睇
一打開,嘩,好紫
而且好香蕃薯味
不過成品其實無乜蕃薯味
但就真係好紫好靚 
 
唔知用新鮮蕃薯會唔會好 d 呢?!
不過....我懶整....嘻嘻~ 

8 則留言:

  1. 這隻紫色好搶眼, 賣相好得呀~~~

    回覆刪除
  2. Mr. and Mrs. Snail:
    ~我鐘意隻顏色!! 真係好紫, 個效果好好!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意呢隻色, 如果有埋味就仲好

      刪除
  3. 你而家d包包愈來愈靚呀!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係呀..呢隻紫色真係好靚...不過我覺得似香芋多過蕃薯...

      刪除