2013年12月23日星期一

2013.12.23 考車 @ 忠義街

今日考泊車 + 調頭
一早起身已經好緊張, 臨出門前仲覺得有少少肚痛
本身考 10:45, 但我地 10:00 已到達試場
原來, 早去到係可以早考的

第一PART, 斜路起步
當時超緊張, 差 D 唔記得踏一踏油門先開車 (如果唔係就溜後啦)
好彩, 0係鬆手製的一刻, 我突然清醒
於是即刻拉返個手製, 同考官講唔好意思後, 再踏返油門開車
(今次個考官好好人喎, 佢答我: 唔緊要, 慢慢0黎)

好快, 好順利咁考完
考完仲係好緊張, 飲水都見到自己手震, 哈哈
最後, 成績單出0左
見到 PASS, 終於都舒口氣

不過, 可能已經考第三次啦
所以又無想像中咁興奮

希望之後有機會練下車
好想第日可以去日本自駕遊

開心, 我的人生....又多一個牌...hehee
 
 

7 則留言:

  1. 恭喜晒!! 咁要多D練習下先去外國揸喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都會呀, 如果唔係, 我到時應該唔夠膽揸

      刪除
  2. 恭喜你呀﹗pass左﹗叻叻﹗

    回覆刪除
  3. 恭喜恭喜, 第二次就OK 咗,下次去旅行可以揸車

    回覆刪除
    回覆
    1. 係三次呀.......超渣豆...不過都算了0左件心事
      希望有機會0係香港練下車, 咁去旅行就放心揸啦

      刪除
  4. WAHAHAHAHA...我老公考完車牌10年,第一次正式揸就係去日本...我幾驚...我返唔到香港...

    回覆刪除