2013年12月19日星期四

十二月 雜記

咁凍的天氣最岩就係放假
所以.....我一連七日的假期今日開始啦~
(如果計埋今日全日出0左去 TRAINING, 我係連放八日!!!)
雖然, 無乜特別 PLANNING
不過咁凍...朝早可以瞓晏 D, 已經好幸福!!

由細到大都好鍾意聖誕節
總覺得呢個節日好令人開心
不過, 今年唔知點解又無乜特別興奮的感覺~

反而, 我好期待出年五月的北海道旅行
第一次去北海道, 好多地方都想去
不過, 因為我地唔會自駕遊
所以 PLAN 行程上有點難度
希望快 D 可以決定到行程
之後就可以 BOOK 酒店

暫時計劃會住三晚溫泉酒店
好期待~


******
呢個月都有煮下新菜色

蜜糖黑椒焗咸豬手
我本身都幾鍾意食咸豬手
見好似幾易整, 所以我又試
煲熟後, 簡單用加蜜糖 + 黑椒再拎去焗, 已經好好味


五香薑蔥雞
之前黃淑儀個節目教整手撕雞
我用0左佢個食譜來蒸雞, 都幾好味!!
只係用鹽, 五香粉, 薑蔥墊底拎去蒸就得
簡單又好食!!


冬菇蒸雞
呢個又係我鍾意食的
其實好想放上飯面一齊蒸
不過怕太多油太無益, 所以都係分開蒸


豆豉雞
嘻嘻...又係雞, 唔知真係以為我前世同雞有仇
呢個係蝸牛先生炒的, 好惹味


蒸魚
WEEKEND 的蒸魚


炒飯
蝸牛先生的炒飯
炒得好乾身, 好味 (我每次都炒得好濕, 好失敗)

今個月食0左兩次甜品
終於都試到 BLACK N WHITE (因為佢0係大坑開0左分店)
不過可能期望太大, 我0地覺得好普通咋
 
款式好多, 好靚
不過.....又無乜興趣再試
 
蝸居先生鍾意的 SMILE YOGURT
好食, 不過食完一杯應該超飽

 
呢個十二月唔算多采多姿
但勝在無乜特別唔開心的事發生
 
 
 
 
 

7 則留言:

  1. Mr. and Mrs. Snail:
    ~好開心....放大假!!
    ~你都幾多旅遊書.....真係要一日睇一本先得!! 哈哈~~
    ~而家你哋煮野食, 進步咗, 好多新菜式, 第一次已經成功!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多本都係去圖書館借架!! 第一次去, 想搵多D 資料參考下
      我煮0野食的水準好飄忽架...失敗0個D 無放上0黎咋...

      刪除
  2. 住三晚溫泉酒店好正呀!!! total會去幾多日呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. TOTAL 會去十日.....
      本身都無打算住咁多晚, 但唔同地方的溫泉酒店都有佢吸引的地方....所以都係想貪心D..反正機票 FREE 左嘛....嘻嘻...

      刪除
  3. 蝸牛先生&太太你們好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建構一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  4. 菜式都好豐富~~~ 估唔到B&W並沒有想像中好......

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我鍾意食, 所以我會盡量試煮唔同的菜色...
      又因為咁..我無乜拿手菜.....

      刪除