2013年12月26日星期四

2013.12.25 聖誕大快樂!

今個聖誕好快樂!!

25號朝早起身就見到窗台有堆禮物
嘩!!  原來尋晚聖誕老人 (蝸牛) 0黎0左
好驚喜~

係蝸牛先生半夜專登起身整架
佢話好擔心放0係窗台會俾人偷0左...haha


係 Celine 銀包
襯返我個手袋


蝸牛先生擔心我唔鍾意
係咁話可以拎去換款
其實我好鍾意呀!  唔太花巧, 岩我!!
(最重要係佢揀架嘛~ 係佢的心意, 我點捨得拎去換)


24號晚
我就趁蝸牛先生沖涼時將佢份禮物放0係 sofa
(今次輸0左比蝸牛先生, 製造的驚喜唔夠佢大添)

禮物係一件衫
第一次買衫送俾蝸牛先生
我都好驚佢唔鍾意 (佢呢方面比較奄尖)
好彩佢都鍾意, 只係 size 唔岩, 要拎返去換
****
25號晚, 去0左我大哥屋企開 party
今次買0左一隻大火雞 (我地有成十人, 但都食唔哂)
 
火雞 from Towngas Avenue
跟雞有燒汁小紅莓汁
估唔到隻雞幾好食, 點埋紅莓汁仲好特別

 
元氣壽司
 
白汁意粉


芝士三文魚扒
 
 其實仲有阿鴻小吃滷水鵝半隻同我整的咸豬手
 又買了想試好耐的東海堂特濃 cheese cake


富澤商店買0左隻聖誕老人裝飾
為蛋糕增添聖誕氣氛


2013 聖誕大快樂!!
多謝蝸牛先生~
 

12 則留言:

  1. 好豐富!!! ^0^ 又有禮物收!!! 依個聖誕好快樂!!! 哈)))))))))))))

    回覆刪除
  2. 聖誕快樂~~ 好SWEET呀~~ 哈哈 ! 今年我都無準備禮物俾老公~

    回覆刪除
  3. 你同蝸牛先生都好有情趣呢~~~ 大家都俾驚喜大家,好sweet~~ happy boxing day!!

    回覆刪除
  4. Merry Christmas and Happy New Year!! 互相製造驚喜好sweet呀!

    回覆刪除
  5. Merry Xmas a!2人世界係最正的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!! 2 人世界, 想點就點....輕鬆自在

      刪除