2013年11月30日星期六

2013.11 住家飯

上星期 weekend 兩日都煮得好豐富

星期六, 忽然想食咖哩炒蟹
正常應該買肉蟹去炒
但買蟹時檔主話返左麵包蟹, 又大又多膏, 叫我地試下
最後我0地又真係聽佢講買0左
(不過其實又覺得怪怪地, 麵包蟹唔係應該凍食架咩?!)

隻蟹好大隻, 又真係勁多膏
不過, 我覺得麵包蟹的殼太硬
令我食得唔暢快, 唔like


豉椒炒蜆
最近買了大孖的豆椒
但我同蝸牛先生都覺得平時 cheap cheap 的豆豉反而仲好味
大孖的好似無乜豆椒味


星期日就煮西餐
在 CC Super 買了一塊三文魚
用鹽粷醃一陣就拎去焗, 好味又簡單!!
以前會買三文魚扒, 但原來呢款仲好味, 下次都會買返呢隻

照燒汁焗銀雪魚
其實我鍾意食銀雪魚多d
不過太貴, 成日都唔捨得買


蒜香帶子炒意粉
炒得好差, 好乾, 麻麻地
炒唔到出面食到0個種蒜香


南瓜湯
煲呢個湯一定要買日本南瓜
唔需要落其他材料, 個湯已經好甜


發覺自家煮唔一定比出街食平
我成日諗, 如果晚餐出去食碗麵/ 碟頭飯, 其實仲平過自己煮
但當然自己煮就會健康d
最重要係, 見到蝸牛先生食得津津有味的時候, 會有好大滿足感

住家飯, 給人一種幸福的感覺~
 
 




3 則留言:

  1. 落少少白酒入個鑊度炒一炒啲料先加意粉, 就會濕濕地又香

    回覆刪除
  2. 為另一半煮既感覺都好幸福呀~

    回覆刪除