2013年11月12日星期二

2013.11 大閘蟹宴 @ hOMe

上星期日終於舉行了我們一年一度的大閘蟹宴
 
今年菜單相當豐富, 先有主角出場
太湖蟹
今年捨棄老三陽, 第一次在金飯碗
(全因見到佢 facebook 的相太吸引)
雖然無預期中咁多膏, 但都幾好味
大蟹 @ $180 (5 - 7 兩) ; 細蟹 @ $108
我地覺得細蟹比較抵食, 因為大蟹的膏唔算好多

呢隻係細蟹, 都算多膏


蟹粉小籠包
在老三陽買的, $128 八隻, 好好味


糯米飯
時間關係, 糯米飯是買的


薑茶
 
 而加睇返相都好想再食多次
(不過今個星期五會同朋友再食多次)
食埋今次就要封口, 下年再見~

6 則留言:

  1. 小籠包好吸引呢!呢餐好豐富!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小籠包真係好正!!
      食完呢餐,第二日滞滞地

      刪除
  2. 老三陽D蟹咩價錢呀???我都想搞返餐呀!!!

    回覆刪除
  3. Mr. and Mrs. Snail:
    ~有蟹小籠包賣,我都令願係屋企食!! 此終食蟹,係屋企食方便啲!!
    ~我依邊, 大閘蟹不能入口!! 所以,我好耐無食過大閘蟹

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係, 0係屋企食蟹會自在d
      有機會呢段時候返香港的話, 記得食返夠本呀!!

      刪除