2015年9月6日星期日

2015 家庭旅行 @ 沖繩 {DAY 1}

雖然旅程開始得唔太順利
但慶幸最終都可以完滿結束
兩老都玩得幾開心

[ 先講返出發前 ]
本來爭 D 唔可以成行
話說出發前一日, 媽媽要去北區醫院睇報告
醫生話媽媽唔可以坐飛機
怕人多受感染, 又怕會爆肺之類
聽到之後, 我地成團人即刻 DOWN 哂
埋門一腳先去唔成, 太掃興

媽媽唔憤氣, 即刻叫阿嫂帶佢去威院見平時睇開的腫瘤科醫生
點知, 個醫生咁岩放假
無預約又唔係咩嚴重 CASE
姑娘話駐診醫生未必會見佢喎
媽媽話唔緊要, 照等
好彩, 最後醫生肯見佢, 亦話媽媽現時的情況應該可以如期出發
聽到呢個消息, 大家都即刻開心哂

結果, 一家人可以順利出發啦~

****
30 Aug 2015
12:10 飛, 我地十點去到機場集合
食完早餐之後就入閘
點知, 班機要 delay
最初顯示 13:00 起飛
但等下等下連顯示都無埋
原來架機0係廣州飛唔到過0黎
要安排另一班機起飛
最後, 13:20 可以上機
不過要轉閘口之餘, 仲要坐車去停機坪, 仲再要行條大樓梯先可以上機
(港龍價錢, 但廉航的代遇?!)

其實 delay 唔算太難受
難受的係, 同行哥哥買了香港航空, 卻可以順利在12:00 起飛
而坐港龍的我們就要好似走難咁
亦難為了兩老頻頻撲撲

兩個幾鐘頭後終於都落機
呢邊過關好慢
我地排了差不多九個字先出到去

今晚我地會住美國村
所以第一日就要租車了

拎車地方離機場都有一段距離
所以要先坐接駁巴過去
搵巴士站都搵0左一陣
只怪我無 save 低之前搵到的資料
連累大家要行來行去, 太失察

租車公司係 ORIX
接駁車站就在國內線出面的停車場 12 號位
先同職員登記, 之後就可以上車
原本 15 MINS 的車程, 但就因為塞車而坐了大半個鐘
經過一整日的舟車勞動, 個人已經有點散散地

拎完車都差不多六點
之後再要渣大約九個字車去美國村
好彩個 GPS 都可靠, 可以好順利就去到

先去酒店 CHECK IN

Vessel Hotel
由於太攰, 所以無影到間房的相
鍾意佢浴室同洗面房分開
房唔算迫
如果早點訂房, 仲可以 enjoy 埋佢個 60日前早割優惠
我呢個係 30日前早割優惠價
三人海景房 JPY 29,202/night
雙人城市景房 JPY 19,500/night


訂0左海景房比兩老
房望出去係咁架, 超靚

放低行李就出去搵食
摩天輪係美國村的標誌


第一晚我地分開食
二哥二嫂同兩老食沖繩麵
媽媽好喜歡呢度的豬手麵, 話佢夠淋
第二晚要 encore再食


其餘的人就去了隔離食壽司
一早都聽聞沖繩的魚生唔算特別有鮮味
本來都唔太相信, 但今晚試完就知係真的




 食飽飽就同哥嫂去行藥妝店 (去日本的指定動作)
之後就返酒店休息

第一日, 好累~













沒有留言:

發佈留言