2015年9月9日星期三

2015 家庭旅行 @ 沖繩 {DAY 4}

2 Sept 2015

話咁快就到了旅程的第四日
今日天氣又係勁熱勁哂

波上宮
日本式的傳統神社


平時我唔會幫襯的
不過見只係 JPY100, 就抽來玩下
中吉都好過無吉

之後再去旁邊的人造沙灘

完全唔靚, 好大條天橋

之後去了 OUTLET
我又只係買了家品
呢個 OUTLET 都幾細, 無乜0野行, 同埋好熱好哂

OUTLET 入面餐廳唔多
主要都係西餐, 沖繩餐
見到有拉麵, 即刻吸引0左我埋去

一燈拉麵
一燈0係東京都幾出名
我揀了濃湯, 結果太濃太漏

離開 OUTLET 去了首里城
終於都無咁哂了
不過太多樓梯同斜路
老媽子行得有點吃力




離開首里城先車兩老返去休息
我同哥嫂就去還車, 之後再去行 Tokyo hands
原來呢個商場好多0野行, 有東京 feel
可惜我地發現得太遲

今次終於都忍唔住買了呢個切麵條機
前日試玩完, 都幾得意


之後匯合大家0係國際通食飯
本來好想食 sabu sabu + 燒肉
不過唔係無位就係餐廳入面太油煙
最後去了 <白木屋>







食完之後行0左陣先返去

第四日完~

沒有留言:

發佈留言