2015年9月7日星期一

2015 家庭旅行 @ 沖繩 {DAY 2}

31 Aug 2015

旅程的第二日
一早起身去兩老間房欣賞下海景先


兩老同二哥二嫂在酒店嘆早餐 (JPY 1,200/位)
聽聞好豐富, 好好食 

而我同大哥大嫂就出去搵食
先0係附近影下相
完全唔覺自己去0左日本


酒店附近雖然有好多餐廳
不過全部都未開門
亦唔見有便利店
最後去了附近的 Aeon 超市買麵包
剛開門, 款式唔多

日本的麵包好鬆軟
十蚊都唔駛, 但就好好食 

第一站:  菠蘿園
由酒店過去都差不多要一個鐘
呢一刻陽光好猛烈, 好哂

買完飛入場就會有架菠蘿型的無人駕駛觀光車等你
佢會帶你兜一圈 (其實都幾無聊的)

期間會見到菠蘿, 香蕉, 火龍果等植物

之後就係記念品售賣區
(基本上行呢度仲耐過遊覽菠蘿園)
入面有菠蘿酒, cake 等等的手信, 亦提供試食
我好特別地買了兩樣同菠蘿無關的產品, 哈哈

沖繩辣汁
係沖繩的特產, 微辣, 岩哂 d 想食辣而又唔食得辣的朋友
基本上好多地方都有得賣
之後發現, 菠蘿園賣得特別貴!!

青檸果汁
沖繩好多地方都會見到青檸的產品
試飲完覺得幾好飲

離開菠蘿園後去了附近的苦瓜園
行到中途已經好大雨
而且仲愈落愈大

苦瓜園係唔駛入場費的
場入面無人看守, 好 free
不過無乜0野睇, 5 分鐘可以行完

之後去 <大家> 食飯
百年老鋪
睇相好似幾靚, 古式古香
但可惜落雨, 出唔到去影相

食0既係沖繩傳統料理
味道無乜特別, 亦唔算好食
建議可以唔駛去



食完飯都仲係落緊雨
不過下一個目的地係水族館, 
係室內的, 所以照去

去到時已經停0左雨

JPY1,600/位, 其實都唔平

可以用手摸海星, 都幾得意

 好大個魚缸, 都幾靚

離開的時候超大雨, 行去停車場都有點狼狽
之後我地返美國村逛街, 方便兩老可以隨時返酒店休息
 大家0係 Aeon 超市買了好多手信

夜晚去返尋晚食豬手麵的餐廳
呢杯青檸汁幾好飲

豬雜麵
聽講豬雜幾好味, 不過麵質就麻麻地


呢碗就係媽媽鍾意的豬手麵
其實入面仲有軟骨, 好淋, 入口即溶
麵的質地都好淋, 似平時浸淋0左的公仔麵
食完呢餐後, 我見到沖繩麵都有 d 驚

之後陪兩老在附近行0左一陣
最後佢同家姐先走
我同哥嫂繼續行

第二日完

2 則留言:

  1. 可能我鍾意食菠蘿, 以前去菠蘿園的時候覺得是個有趣的景點~~
    個人覺得水族館幾值得參觀, 可以看到大大的鯨鯊, 還有比香港的少人~~

    回覆刪除
  2. Mr and Mrs snail,
    你parents 好叻,都差唔多行咗成日路
    我感覺,沖繩好似夏威夷

    回覆刪除