2015年9月8日星期二

2015 家庭旅行 @ 沖繩 {DAY 3}


1 Sept 2015

旅程的第三日
今日會離開美國村, 搬出市區住

一早起身自己0係酒店附近行下


行0左出沙灘
每次都覺得日本的天空好靚


又去 Aeon 買麵包
我試了野菜包, 原來係咖哩味, 都唔錯




等一個目的地係萬象毛
今日勁哂, 不過天同海都好靚


香港好少見到呢 d 雲

之後本來想去嘉手納空軍基地
不過唔知點解最後個 GPS 帶我地返返去美國村
所以最後直接去下一站: 永旺夢樂城沖繩來客夢
哈哈, 好老套的名
其實都係 Aeon, 不過佢係一個商場, 今年五月先開
入面有電器鋪, 賣衫, 超市同餐廳

今次揀0左間食西餐的
意粉味道普通, 偏咸, 但麵包就好好食
價錢算係抵
跟餐有任食麵包同飲品只係約 JPY1,300





0係呢個商場我都買0左少少0野
老媽子都買0左對鞋

行完商場就渣車出返市區 {那霸}
先去酒店 CEHCK IN

我地住 Mercure Okinawa Naha
以為房會好細, 但我覺得 Twins room 的空間都尚可接受
at least 開0左兩個0急後都仲有位可以行

之前 online 訂0左 d衫, 本身尋日會送到
但酒店話無收到
拿拿臨 check 返 email 先發現原來佢送錯地址!!!
訂咁多次, 都係第一次送錯地址
點解今次會有咁多意料之外的事發生架?!

本來都怕係自己填錯 post code
(因為訂的時候有點怱忙)
但夜晚我 check 返唔係我錯, 好彩
 唔理喇, send email 叫同佢 3 號前送來
如果唔係就取消訂單

0係酒店休息陣就出去食飯
今晚 book 0左位食蒸豬肉

燒賣, 我覺得唔錯, 好彈牙




無想像中咁好味, 我覺得用來 sabu sabu 會好味 d

食完飯0係國際通行街
大家又買0左好多手信
最後行到九點幾先返去

大哥大嫂同二哥好屝利
佢地車完我地返酒店後, 再出去行 24小時激安店同超市

沖完涼上床休息0左陣 feel 到有d 肚餓 (今日六點就食晚飯, 太早)
最後忍唔住要落去隔離便利店買0野食
本來想買關東煮, 不過無哂
最後好過份地買了杯麵

唔好食的!

第三日完

沒有留言:

發佈留言