2015年2月3日星期二

2015.02.01 周日自家煮

最近公司無咁忙 (touch wood) 多返小小時間
可以0係屋企煮下0野食

上個 weekend 煮了一個 Sunday brunch
(哈哈, 基本上全部都係現成的)

最愛香腸同茄汁豆

同日的夜晚, 煮了一個簡單又好岩食的晚餐

大蝦蒸飯
呢晚 d 蝦好靚好新鮮
本來打算整白灼蝦
不過後來都係轉做蒸蝦飯
我同蝸牛先生都覺得蝦飯比蟹飯好味

清酒煮蜆
本身好鍾意食呢味餸
一來易煮, 二來我鍾意飲蜆湯


牛肉粒炒帶子
呢晚所有餸都係我鍾意食的
第一次買急凍牛柳粒
估唔到味道同質感都唔差


鱷魚肉燉湯
蝸牛先生作感冒
於是即刻煲個鱷魚肉湯等佢舒緩下

除了煮飯, 最近都有整麵包
不過就唔太得心應手
估唔到大焗爐係咁難 handle
焗出來的包完全唔似樣
唔係外皮太脆就係入面唔熟
唉...唔通我真係揀錯0左焗爐?! 





8 則留言:

  1. 你樣樣餸我都好鍾意食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hehee....海鮮應該係好多人的至愛, 而且易煮又好味

      刪除
  2. 每款自家煮都有心思~~ 可以post吓包包的相呀~~

    回覆刪除
  3. Mr. and Mrs. Snail
    ~照睇黎, 你的蒸爐, 應記一功. 個大蝦蒸飯----好精彩!!
    ~擁有自己地方和廚房,真好!! 你們的Sunday brunch 好溫馨.

    回覆刪除
  4. 雖然係現成嘢, 但我都寧願響屋企食!btw, 其實你地都幾細食..hahha..

    回覆刪除