2015年2月23日星期一

{送馬迎羊} 年三十團年飯

今年夫家提早食團年飯
所以年三十我地可以食一個兩口子的團年飯
咁耐以來第一次呀!!

今日放半畫, 先去尖沙咀拎之前網購的衫
之後再街市買馬蹄, 芋頭整糕
本來想買魚生飯返屋企食, 但拎住太多0野
唯有拎返屋企先
不過返到屋企就懶得再落街啦
最後, 唯有食公仔麵

餐蛋麵, 永遠都係最好的配撘

食飽就開工整糕
一整就整0左三個幾鐘
到差不多整完的時候, 望下個鐘原來已經六點
於是拿拿臨落街市買餸 (仲要蝸牛先生話今晚可以早放喎)

落到去好多檔口都已經收爐
未諗到煮乜, 再加上時間關係, 於是決定海鮮餐
一支箭衝去北角碼頭買海鮮
好彩, 都仲有少少0野買
買0左條魚, 蠔, 蝦都只係百五蚊

煲唔切老火湯就改做燉湯
再加埋下畫食剩的午餐肉
0係無乜準備之下
呢餐年夜飯有魚, 有肉, 有菜又有湯
都算做豐富吧~

洗完碗, 再食埋今日0係 Pierre Hermes 買的 Macarons
見佢出0左幾隻新味, 於是又試下
白松露, 松露味真係好濃, 不過用來做甜點又覺得怪怪
鵝肝朱古力, 可能我份人比較傳統, 我覺得好奇怪
我始終最愛都係玫瑰荔枝味, 好清香而且又唔會太甜

來年希望一切都順順利利, 無病無痛

2 則留言:

  1. 很豐富的自家團年飯~~ 祝你新年進步, 事事如意呀~~

    回覆刪除
  2. Mr and Mrs Snail:
    ~你夫家好傳統? 每年一定要正日食團年飯?係今年先可以提早?
    ~0下, 有埋海鮮, 餐飯都係百五. 香港買餸, 好抵呀!!
    ~其實, 你兩口子都好識食, 次次我入黎, 都見到你食啲食物, 都係好好味. Pierre hermes.....我都想食!!
    ~祝你係羊年, 要咩有咩!!

    回覆刪除