2015年2月12日星期四

芝士包

新居入伙時, 懶勁學人買了一個入牆焗爐
點知用了幾個月都仍然未同佢做到 FRIEND

用新焗爐焗麵包
唔知點解每次焗出來的都係法包, 內軟外硬
最初都覺得幾好食,但就只限即焗即食
一到第二日個皮就會變韌

呢幾個月不斷搵原因
期間試過好多次失敗, 浪費0左好多麵粉同牛油
上星期終於再走去問同事
最後總結係: 我焗的時間太長, 同埋面火太勁

今晚趁得閒我決定再試
最後出爐終於唔再係法包
個皮係軟架!!

不過麵包的組織唔太靚
呢個要再慢慢研究

怕面火太勁, 於是我搵個盤隔一隔麵包頂
點知最後出來包包唔夠色 (我覺得佢好似皮蛋酥)

原來做麵包真係好多學問
真係要做多 d 先會有經驗
(不過成日要食 d 失敗的麵包真係好慘) 




2 則留言:

  1. Mr. & Mrs. Snail:
    ~焗爐都有脾性, 真係用多啲, 先摸得熟!!
    ~個包, 不錯啦!! 如果住近你, 我會拍你門, 叫你請一個比我食!! 哈哈~

    回覆刪除
  2. 麵包我都覺得好難呢...你好叻架啦!!

    回覆刪除