2015年2月24日星期二

2015 情人節

今年的情人節同新年好近
為了遷就返 SHIFT 的哥哥
所以情人節要返娘家食團年飯

我跟蝸牛先生的情人節晚餐就改在 2 月 15
其實都只係普通一餐晚飯而已
(反正我地都已經不是情人啦)

呢晚我地都差不多六點先去買餸
扒0係樓下凍肉鋪買的
價錢比 CC Super 平一截
所以味道都爭一大截

蜜糖豬鞍
我覺得質地同味道都同平時買的爭好遠
不過, 佢價錢比平時平一半

黑椒牛扒
反而牛扒質素就差不多
間唔中都可以買來食下

大蝦意大利飯
之前0係一田買0左一pack 意大利米
入面有菇, 番紅花, 香料
不過煮完出來我覺得味道一般

今年的情人節就咁簡單過0左啦~


2 則留言:

  1. 簡單過都好過出去迫呀 最緊要同自己鍾意的人過 哈哈

    回覆刪除
  2. Mr and Mrs Snail:
    ~比Brian 要係情人節正日返我娘家, 一定十萬個不願意. 因為Brian 太主重節日啦!
    ~你現在啲餐具, 真是LC 佔多數啦!! 好喜歡你啲餐具and 時常兩口食飯. 你準備啲材料又靚.
    ~遲啲你去日本, 再可以買LC.

    回覆刪除