2015年1月29日星期四

2015.1.25 {尖沙咀} Tea buffet @ Hyatt Regency

上星期日蝸牛先生去跑渣打馬拉松
晨早五點出發, 七點幾就跑完返來
小眠一陣就諗下去邊度食 LUNCH
哈哈, 最後竟然係去食BUFFET
趕唔切食 LUNCH, 唯有食TEA
本來打算去美麗華, 不過最後改去 Hyatt

呢度之前已經食過幾次, 印象中幾抵食
不過今日唔俾用 credit card discount
所以埋單都要三百蚊一位

Tea buffet 來講, 呢度算係多款式

冷盤
蝦好大隻, 不過無乜味
火腿好似有兩款
另外, 仲有幾款芝士 

刺身
通常 tea buffet 刺身的選擇都唔多
但呢度都有成四款
不過, 好似又係無乜鮮味, 最好味係前面連魚皮0個款

冷盤
螺, 蟹鉗
又係唔夠鮮味

熱食
龍蝦鉗無味的, 失望呀!!
另外仲有燒烤食品: 香腸, 漢堡扒, 秋刀魚
味道都不過不失, 但又唔算特別好味

熱食: 印度 & 意粉區
 烤雞都幾好味
意粉, 又係無味0既?!  

 熱食
 呢碟蝸牛先生的, 我無食過, no comment

燒味
記得呢度的燒味比較出色
叉燒同雞亦都好好味

燒鵝脾
蝸牛先生拎0左成隻燒鵝脾返來
我食0左一件覺得味道好"SO"

雲吞
我太鍾意食湯麵, 每次食BUFFET 都會叫一碗
呢度只有雲吞麵
我興趣麻麻, 所以只叫了一碗剩雲吞
雲吞皮出奇地厚, 唔好食!!

甜品
蜜瓜好甜
焦糖格仔餅都好味

CAKE
呢度的甜品款式超多
而且好多都係細細杯
我只係食0左CHEESE CAKE 同士多啤梨0個杯
兩杯都幾好味, 唔會太甜

今日呢餐我覺得好清淡 
好多食物都無乜味
(之前明明唔係咁的)
不過勝在款式多取勝

食自助餐好難會食到一間款式多而又好味的
之前去過 Conrad 食 dinner buffet
好好味不過款式勁少
真係好難想像 lunch/tea 會有乜食

食 buffet 其實係一件幾奢侈的事
兩個人, 六百蚊
用呢個價錢出去食散餐, 已經可以食到好好質素0既餐
不過間唔中一兩次, 都幾開心的


3 則留言:

  1. 正如你所說, 間中一餐buffet, 咩都有得揀來食, 偶爾感覺都不錯~~~

    回覆刪除
  2. Mr. and Mrs. Snail:
    ~可能跑到好肚餓, 所以, Mr. Snail 提議食buffet!!
    ~間唔中瘋狂食一餐buffet. 都幾好玩!!
    ~我鐘意有燒味食!

    回覆刪除
  3. 對我黎講食buffet好容易回本, 因為我有一個黑洞一樣既胃...hahahha

    回覆刪除