2015年1月1日星期四

2014.12.31 除夕晚餐

大時大節我鍾意0係屋企食
唔駛同人迫, 又唔駛食貴餐

呢晚蝸牛先生又好遲放工, 差不多成十一點幾
我地食完都已經可以倒數啦

蘑菇湯
食西餐, 菜的比例好似好少
蘑菇湯就可以平衡返纖維量

前菜: 煙三文魚
唔想食咁多, 所以前菜無特別整

一打開包三文魚, 我簡直嚇親, 得三塊
價錢係: 當日特價, 八十幾蚊, 正價係九十九個幾!!!!

味道, 我又唔覺得特別好, 不過又真係比平時好食少少0既
而蝸牛先生就最鍾意佢入面包香草汁

就係呢隻, 我唔會再買, 實在太貴!!

墨魚汁帶子麵
之前貪得意0係無印買0左包墨魚汁
味道無乜特別, 不過真係好夠色
傻傻地煮哂成包意粉
最後食剩一大兜

照燒銀雪魚
全晚我覺得最好食係銀雪魚
自製的照燒汁都幾好味

本來今晚唔想食太豐富
不過煮下煮下都唔少0野
以後預份量都係要僅慎d, 唔好再眼闊肚窄, 新一年唔想再做大哂鬼

4 則留言:

  1. 1舊水得果3大塊....搵苯

    回覆刪除
    回覆
    1. 打開時, 我都大叫左一句"乜咁搵笨"
      我都係貪佢特價, 所以買0黎試下咋

      刪除
  2. 都真係好豐富啊!! 做咩冇甜品!!? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近食左好多CAKE, 係時候停下啦....我唔想變肥婆呀!!!!

      刪除