2015年1月19日星期一

2015.01 {灣仔} Lunch @ 李家

好OUT 的我地
上星期先第一次食韓國炸雞

李家
灣仔駱克道405-419華發大廈地下C鋪

聽聞呢間要排個幾兩個鐘先食到
我雖然為食, 但要我排咁耐去食一餐真係好唔願
所以我寧願揀唔食

前排攪裝修時路經灣仔
見到呢間0係尖沙咀好出名的炸雞店
於是下定決心要搵日0黎試
拖下拖下, 終於上星期先同蝸牛先生來試

 出到灣仔發現餐廳開兩點 (openrice 資料)
不過蝸牛先生話一場0黎到, 過去望下
點知, 原來人地有開, 而且仲有 lunch set 

我地點0左個粉絲 set
入面幾款前菜, 另跟飯同湯
味道都 ok, 而且份量唔細

一場0黎到, 雖然明知炸雞好大份 (15 pcs), 但都要 order
我地無做大哂鬼架, 食剩有帶走, 夜飯繼續食

甜辣炸雞
無想像中咁好味, 茄汁味好重
不過都好味0既...
如果有機會再0黎, 我反而想試原味

唔知大家係咪都信0左 openrice 的開店資料
定係炸雞熱潮已退
我地呢日唔駛等位之餘仲包場
直到我地食完都無一個人入過0黎
嘩哈哈, 好彩自己從未因為炸雞而哂時間排過隊

4 則留言:

  1. 原來灣仔都有分店, 我想食咗呢間好耐架啦, 但又係唔想排隊
    上星期六去灣仔本來想食Piccolo, 但去到都2點幾, 人家收3點, 下次要去呢間先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 去灣仔啦, 都幾SURE weekend 的 lunch time 係唔駛排隊的

      刪除
  2. Mr. & Mrs. Snail:
    ~有咩話out 唔out, 食到好野食,就得啦!!
    ~都係因為套韓劇,我先知韓國人喜歡食炸雞, 其實, 我以為韓國人喜歡食韓燒咋!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為佢地剩係鍾意食人參雞咋...哈哈

      刪除