2015年1月25日星期日

2015.01.24 {北角} LUNCH @ 一流一海南雞

呢間鋪頭的格局 UP UP DUP DUP
個名又改得衰
剩睇外表, 其實唔太想入去食
不過, 又好奇點解可以開咁耐都唔執
之前都有打算試下
不過一次去到已經打佯, 另一次就話海南雞已經賣哂

北角 書局街12-18號樂嘉中心地下1A號鋪

呢日我地中午就去
點了兩客海南雞飯 ($39/碗)

先食油飯, 我同蝸牛先生都覺得味道幾好, 唔會太油
就好嫩口, 好滑, 只係嫌雞的份量少0左D
可能人手不足, 上飯時無跟醬油 
(我好鍾意用黑醬油撈飯食架!!) 
不過, 原來係有的, 問完佢就即刻送上

$39 確係抵食的
不過呢度唔太好坐, 感覺有點污糟
如果下次再幫襯, 我應該會外帶 

食完飯我地又沿山路行落銅鑼灣
今日我同蝸牛先生都有收獲
一個買衫, 一個買褲

之後行去名店坊的 LOG ON
未入到去就見到人山人海
原來新開0左一間雪糕店
愛雪糕的蝸牛先生又點會錯過

銅鑼灣記利佐治街11-19號名店坊1樓

呢度清一色賣抹茶牛奶雪糕
其中最勁的一個係, 半個日本蜜瓜加雪糕 
售價係 $180!!!

抹茶雪糕
呢杯雪糕仲貴過今日碗海南雞飯, 要 $49/杯
抹茶味好濃, 我鍾意 
旁邊有點似侯頭菇的東西其實係糯米磁
煙煙韌韌, 入面又有D餡, 我地覺得幾好食

等0既時候見人用銀色匙羹, 仲以為食完要還
但原來係膠來的, 又幾特別

食完就返大埔娘家
到夜晚返屋企的時候路經 APM
見到 Das Gute有抹茶蛋糕, 又忍唔住買0左一個
(你話想唔肥都幾難)

以為係日式0個款 CHEESE CAKE
點知原來唔係, 有少少失望
不過都好食的, 唔太甜

有見到我的 Le Creuset 小叉嗎?
就係前日買 cosmopolitan 送的 (才 $50 一本)
0個日八點未夠就落街買
搵0左兩間先有貨
我自己要了兩 set, 再幫阿嫂買0左一set
total 3 set 用0左我差不多半個鐘
不過我想要的紫色始終都係搵唔到

Le Creuset 真係愈來愈受煮婦歡迎





4 則留言:

  1. 估唔到雜誌都送LC, 難怪俾人買哂咁滯~~
    綠茶雪糕看來好吸引~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意食綠茶雪糕的人一定鍾意, 有機會真係要試

      刪除
  2. Mr. and Mrs. Snail:
    ~不如買海南雞飯外賣啦!! 起碼, 坐屋企食舒服啲!!
    ~杯綠茶雪糕, 好美味,我見到都想食!!
    ~我好想好想要支Le creuset 匙和叉, 如果加拿大雜誌有, 我都撲去買!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢套叉匙真係好搶手, 好難買...不過其實佢手工麻麻架咋

      刪除