2012年8月1日星期三

2012.07 台北遊 - 開場白

呢篇開場白其實出發前已經寫完一大半
不過一直未埋尾, 所以到成個旅程完哂先POST 到

由我第一次去台北開始
就已經對呢個地方無乜好感
但基於佢在地理位置上有優勢 (一個鐘頭機, 消費又唔多, 可能只係比去澳門貴少少)
所以呢幾年不知不覺地已經去了三次
今次將會是第四次
估唔到, 台北竟然係我繼東京之後, 去過最多次數的國家!!!!!
人生....實在有太多的意想不到~

今次之所以會去
其實是蝸牛先生要去睇 電台司令的演唱會
佢預計第一日到步後會立即去會場排隊霸位
不過呢d 搖滾樂隊就都唔太岩我
所以佢去睇演員會時, 就會係我自由活動的時間
哈哈, 諗起都覺得刺激同興奮!!


********
出發日期: 25 JUL 2012, 10:00 (CX405)
回程日期: 29 JUL 2012, 16:15 (CX450)
下塌酒店: Master Inn (據聞呢間係非法的日租酒店, 不過家姐住過後極力推介, 我又即管試下)

*********
暫時未有一個好 CONFIRM 的行程, 但想食的餐館都已經大約想好
去台灣, 除了食和食之外...我就真的想不到有其他活動了

如果天氣OK 的話 (不下雨, 不勁熱)
今趟旅程也想去郊外遊遊, 如菁桐, 十份之類 (去幾次都無去過呢 D 地方..)
不過最近新聞說, 台北天氣超熱
所以, 也要看看到時的情況再決定

去台北, 就是有這一種好處...
不用花太多的時間去 PLAN 行程
好岩我呢一種怕煩的 HEA 人...hehee...

沒有留言:

發佈留言