2012年4月20日星期五

婚禮 - 商戶評價 (當日攝影: Contrast Studio)


店鋪: Constrast Studio
評分: (十粒滿分)

哈哈, 估唔到結婚一年零一個月仲有得寫婚後評價
呢篇咁遲唔係因為懶
而係...一直都未揀相印相簿 (不過相的 SOFT COPY 就一早拎0左, 只係相太多, 唔願揀...hehee...)
新年前終於的起心肝攪埋佢, 上星期終於有得拎

相簿:
揀完相, around 兩至三個月有得拎, 而且相簿比我想像中整得靚, 有驚喜!!!

其實我早在十二月時已經 EMAIL 揀好的相俾佢地, 但一直未有人覆我. 之後一月忍唔住打去 FOLLOW, 最後要SEND 多次先有人幫我跟進!! 而其實之前都 SEND 過幾次EMAIL 俾佢地, 但就唔係次次都有人覆...

VIDEO:
video 就只得一隻少於一個鐘的 CD....比我想像中少...

佢地拍 video 的攝影師是 freelance 的. 因為我當日的攝影師竟然同我其中一個姊妹 wedding day 的攝影師一樣!!! 但我地係分別 join 了兩間不同的攝影公司~

相:

相就有 4 隻CD, 不過影得麻麻地, 有好多都似偷拍照. 不過, 佢地 facebook post 出來的相就堅靚, 跟我的有好大的出入, 我估係攝影師不同吧!! 其實第一次睇相, 我同蝸牛先生都覺得影得唔靚, 只係之後睇睇下先覺得順眼D.

婚後 AROUND 3 個月有 SOFT COPY 拎, 不過, 第一次拎0個隻CD, 佢 COVER 印錯0左我個名!!!! 太大意呢.....

服務:由始至終都唔覺佢地有 service. big day 前開會係我一星期前主動打去約的, 而big day 前一日佢地亦無人confirm 我時間.....
不過 big day 當日尚算合作愉快....只係....略嫌佢0地有少少 hea.....由於我BIG DAY 當日太忙, 無時間出去望 下 RECEIPTION 的 DECORATION, 以為攝影師點都會影兩張, 點知乜都無, 好失望呀!!

總結:感想寫完, 大家想唔想揀呢間公司就自己決定吧~
可能, 只係我遇著的攝影師唔好...(又要UP 多次, 我睇佢的 PREWEDDING PHOTO 真係覺得好鬼靚, 可能佢地唔岩影BIG DAY PHOTO 吧)
不過揀得佢地, 就要有心理準備樣樣自己跟得緊 D (其實都幾無癮, 俾0左錢, 但事事要自己 follow~)

沒有留言:

發佈留言