2012年8月15日星期三

2012.07 台北遊 - Day 5 君品酒店: 雲軒餐廳

最後一日, 十一點就落樓下CHECK OUT, 不過我地對於在台北的最後一餐並無好好的 PLANNING, 之後誤打誤撞去左隔離的君品酒店, 見到網上D 人對入面的雲軒餐廳評價都幾高, 於是又入去試.

好靚的一間酒店, 每個角落都佈置得好靚, 唔怪得要咁貴一晚.

雲軒餐廳
君品酒店 6/F




LUNCH SET 未計加一 AROUND 三, 四百蚊港幣一個
而因為我每日的第一餐係食唔到咁多的, 為免浪費, 於是我決定散叫

ORDER 完後, 侍應話蝸牛先生可以任拎出面的頭盤 & 甜品
原來呢個係一個 SEMI BUFFET (咁三, 四百蚊位又唔算貴喎)
雖然我都有一刻想轉餐, 但知道自己食得唔多
所以最後都係無轉到

頭盤蝸牛先生話出面都幾多 CHOICE, 而且刺身都幾新鮮



蝸牛先生的餐湯
我覺得普普通通


蝸牛先生的主菜:
芥末蘋果黑豚我同蝸牛先生都好鍾意, 好好味!!!!



甜品每份甜品都細細件, 好精緻
我偷吃了 cream brulee, 覺得都幾好味



我的鮮蝦白汁意粉
意想不到的大碟, 而且都幾好味
最後我倆對呢餐的評價都好高
蝸牛先生仲話下次如果0黎台北要再食多次

而且, 估唔到可以同枱一個食BUFFET, 一個散叫
不過當然我都好守秩序, 無食到0個D 頭盤, 甜品 (剩係食左兩啖 CREAM BRULEE 咋 )

食完LUNCH 就去買手信, 前一晚蝸牛先生已經在台北車站的微風廣場訂了MILKHOUSE 的半熟蛋糕呢款蛋糕真係好好味!!
不過唔係間間 MILKHOUSE 都有得賣






見到旁邊的 UNCLE TETSU 人龍唔算長
而且又岩岩出爐
於是我又加入排隊的行列

呢個蛋糕我曾經在大阪食過
覺得佢好軟熟, 好好味....
估唔到今次可以0係台北食到...
超開心!!


買完 CAKE 就坐國光巴士離開台北
估唔到今次的旅程又幾開心滿足
EVEN 而加睇返D 相, 都有少少懷念

不過, 如果有得揀, 當然下一站唔會想係台灣啦...hehee....

2 則留言:

  1. 間餐廳幾好喎,野食賣相好精緻,D餐具都好靚,好似好好味咁~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間餐廳的確係唔錯....
      有機會去台北真係要試下

      刪除