2012年8月10日星期五

2012.07 台北遊 - Day 4 美濃屋拉麵 (中山站) > 台北當代藝術館 > 台北市立美術館 > 台北車站 > 一品山西刀削麵之家 (永康街) Part 1

Day 4 (2012.07.28) : 美濃屋拉麵 (中山站) > 台北當代藝術館 > 台北市立美術館 > 台北車站 > 一品山西刀削麵之家 (永康街)一早起身跟蝸牛先生去吃地道的台灣日式拉麵, 呢間拉麵店係睇 NOW 一個旅遊節目介紹的.

美濃屋拉麵
地址: 台北市長安東路一段22-18號, 營業時間:11:30~17:00、17:30~22:00(完食為止), 公休日:一
捷運中山站, 步行五至十分鐘 or 台北轉運站坐的士, 車費 NT 80

拉麵的款式不多, 無記錯的話, 呢度只賣叉燒 OR 粟米拉麵 ; 而湯底就只有醬油味和味噌. 另外, 再有一些日式小吃.
拜訪當日, 全店只有一個"萬能" 店員, 她負責點菜, 上菜, 入廚, 收錢, 收枱....不過, 佢無因為忙而招呼不周, 反而態度幾親切. 客人點菜時會先問客人的喜好, 如湯底要淡味 or 濃味, 埋單時又會問, 岩唔岩口味........佢的工作態度真係好值得學習.

講返碗麵, 其實我覺得同日本東京食開的味道好唔同, 東京的湯底比較濃味, 但呢度的比較淡. 老實說我是有點失望的, 因為跟我想像中實在差很多. 不過呢度賣的是博多喜多方風味, 可能真的同東京風不同.

雖然客人不算很多很多, 但食0左半個鐘, 一直都有客人入來, 當中還有日本人.....所以, 可能只是不合我口味而已.



呢日的天氣超熱, 完全唔想行出室外, 所以最後我地決定去附近的藝術館感受一下當地的藝術氣息.

台北當代藝術館
場館做緊電影主題, 入面撘有好多拍戲用的布景, 另外又放有一些歷史介紹, 劇本展品等等俾人參觀, 都幾得意.

行完之後, 又到食 tea 時間.....
我們揀了在藝術館旁的西餐廳

蝸牛先生點了一客類似卡邦尼意粉的東西
估唔到又幾好味


而我, 就揀了綠茶雪糕鬆餅
我 expect 佢會係....綠茶雪糕 + 鬆餅
但原來佢係 vanilla 雪糕 + 綠茶味的鬆餅, 今日又一次失望!!!

綠茶味的鬆餅有點怪怪的, 我唔 like
而且質地太淋

食完之後出發去圓山站的台北市立美術館
哈哈, 無錯又係去美術館...

由圓山站行去美術館, 沿途無遮無擋, 都幾哂
不過, 呢度的展品實在太藝術
我實在唔識欣賞, 覺得有點悶
不過蝸牛先生就幾有興趣

離開美術館, 之後向台北車站的新光三越進發
估唔到....我會0係呢度嚴重出血

出發前搵0左一D 去台灣必買的護膚品資料
其中有一個日本牌子 ALBION 的化妝水好似幾好 (功效似SKII 的神仙水)
於是諗住去 COUNTER 望下
點知就失守...

最後買了一支健康化妝水N (化妝水), 一支活潤滲透乳 (乳液), 同一支活潤新肌調理液 (去角質用), 埋單NT 7xxx !!!! 折回港幣差不多 $19xx, 好 crazy!!!
另外, 買滿 NT1,500 會送一塊MASK, 做會員又送兩塊, 所以最後我有八塊!!!! 從未試過會送咁多塊MASK!



其實我覺得最 crazy 是....
我之前無聽過呢個牌子
只係臨出發前睇過一d 資料
亦無朋友曾經試用過
但我最後竟然用0左咁多錢去買....

不過, 仲未試用, 未知效果點
希望佢好用啦!!

(Day 4...待續)





沒有留言:

發佈留言