2012年8月2日星期四

2012.07 台北遊 - 酒店篇

每次去旅行前我都會花好多時間搵心水酒店
對我來講, 酒店一定要乾淨同交通方便

今次遊台, 其實無乜心水 (亦懶搵)
最後揀了家姐住過的住宅式酒店

Master Inn 大師會館


位置: 在台北車站對面, 台北轉運站同 Q-square 旁.
酒店有多條地下街連接, 完全唔怕風吹雨打, 好方便. 而且撘捷運 / 火車 / 高鐵/ 巴士都好方便.
在位置方面真係贏哂, 無得輸!!!!

而唔好處係地下街較易迷路, 我覺得條條路一樣, 好難認呀!!!! (但可能係我問題, 我一向無乜方向感).
不過後尾發現, 只要跟住台北轉運站 or Q-SQUARE (京站時尚廣場) 的指示牌行就OK (地下街Y3 出口)




服務/設施:
接待處同酒店大樓屬於兩座唔同的 BUILDING, 感覺怪怪的, 而且想搵職員幫手都唔係咁方便.
另一樣唔方便的係要轉 LIFT, 每次上房要先撘 LIFT 上5 樓, 然後再轉另一架 LIFT 先可以上到去.
而每次撘 LIFT 都要拍一拍一條電子 KEY, 否則部 LIFT 會無反應, 但 KEY 就只得一條, 如果兩人分開返酒店會好煩 (因為職員話佢唔會有多條 KEY, 試過有一晚蝸牛先生睇完 SHOW 回來, 個STAFF 話無KEY, 叫佢自己由五樓行上十三樓, 好彩撞到保安員幫手開 LIFT 先至唔駛行)

職員唔算 HELPFUL, 我覺得成班人要再培訓.

房:
唔算太大亦不算太細, 但都 OK 乾淨, 幾有 "家" 的感覺. 而房內亦有免費 WIFI 提供


有煮食爐


最喜歡廁所有呢個恆溫裝置
每次0係酒店沖完涼抹身都會覺得好凍
有0左佢就唔怕凍



由於係住宅式酒店的關係
入面有小露台同洗衣機



價錢:
因為我是連機票買的, 所以唔知獨立訂房會係幾錢一晚, 而AGODA 的參考價係七百幾一晚.
我覺得....單從地點來講, 佢位於台北車站而又咁新淨, 七百幾蚊係絕對超值的 (殘殘舊舊的天成都差不多呢個價)

雖然整體上都算滿意
但基於上述的缺點, 下次我又未必會住返呢間

沒有留言:

發佈留言