2012年8月3日星期五

2012.07 台北遊 - Day 1 機場 > 酒店 > 台北微風廣場 (一兆堂)

Day 1 (2012.07.25) : 機場 > 酒店 > 台北微風廣場 (一兆堂)

出發前兩天打大風又狂風大暴雨
, 都有少少擔心出門當天會狼狽, 但好彩出發時只是毛毛細雨. 跟蝸牛先生晨早七點半出門口, 八點多去到機場, 第一次見到機場係咁多人, 排了半小時都未到, 差不多九點地勤在旁邊問有無人去台北, 因為,要趕入閘的關係, 所以我倆可以打尖去寄行李. 寄完行李只得十五分鐘趕去閘口, 好彩閘口不遠, 步行過去就可以.
原定起飛時間是十點, 但因為之前有太多航班 delay 的關係, 所以我地班機都被迫延遲. 最初顯示十一點可以登機, 但一等再等最後十二點幾先上到機. 原本以為好黑仔, 點知…在臨上機前交 boarding pass 的一刻, 空姐說我們可以 upgrade business class, yeah, 心情即刻好返好多. 不過, 上到機都依然要等, 但好彩我們坐的是 business class, 不斷有飲品同雜誌供應, 空姐仲不斷說不好意思讓我們久等, 而且座位闊, 坐都坐得舒服d, 所以心情無乜點受影響.
差不多一點, 終於等到起飛
, 但起飛無耐就遇到強勁氣流, 成架機突然下墜, 當時好多人尖叫, 我都以為自己會死, 真係好驚, 好彩只係虛驚一場. 驚完後就派飛機餐, 好興奮, 因為原本坐 econ 只得一個麵包, B. Class 就唔同, 會有生果, 主菜. 我們揀了點心併盤, 不過今次的就不算太好食.

落到機就忙唱錢同買電話咭
, 最初打算買"台灣大哥大" 的電話咭, 但實在太多人, 所以最後放棄轉買隔離的 "遠傳". 我用了 NT300 買了一張可以三日無限上網 + around 十幾分鐘通話時間的電話咭, 而蝸牛先生則用 NT 600 買了一張五天上網 + 唔記得幾多分鐘通話時間的電話咭. 買完電話咭就去買車飛出市區.
我們買的是國光客運 (NT 125), 人龍超長, 最後差不多五點多才出到市區, 好攰!
check in , 蝸牛先生就趕去南港展覽廳睇佢的 Radiohead concert. 而我就一個人在附近行了一圈, 買了我愛的繼光雞, 好味!!


之後就匯合同樣是今日來台的家姐一起吃飯, 因為大家都無乜 idea, 加上岩岩到步有點攰, 所以最後決定在酒店附近的微風廣場食火鍋.
一兆堂 @ 台北微風廣場
四人海鮮餐 (@ TWD 500/), 可揀一人一鍋 OR 幾人一鍋.我地揀了一人一鍋, 分別試了四款湯底 (蕃茄, 味噌, 昆布, 咖哩), 個人覺得蕃茄最好味, 至於食物質素就不過不失, 不算太特別.







呢個餐好豐富, 食物放滿整張枱, 最後還有 movenpick 雪糕同紅豆沙, 超飽!!!
食完飯逛了一陣就各自回酒店, 而我就去了誠品, 買了一本最近網上好多人談論的 <深夜食堂>, 但睇完我又覺得本漫畫麻麻.
之後就等蝸牛先生返來結束了第一天的旅程.

沒有留言:

發佈留言