2010年12月19日星期日

<嫁給您 - 攝影> THE STUDIO 揀相日 Round 1


終於都來到揀相日, 過程比我相像中快, 花了三個多小時就已經揀好入相簿的相, poster, 簽名布和油畫. 至於 re-touch 和 layout 還要多等半個至一個月.....(希望趕得及婚期前完成啦), 剩下的還要找一首歌來製作 pre wedding slideshow, 這個重任就交給蝸牛先生, 他是這個 big project 的音樂總監!!
我的其中一個造型, 蝸牛先生竟然說我似關菊英!!!!!! 不過, 唔講唔覺...我自己都覺得有點似...hahahaha...所以, 這個造型的相...將不會放入相簿...亦都不會從見天日.....至於菊姐身邊的蝸牛...其中一張個 pose 又有點似吳啟華....hahaha......好好笑!!
這輯相, 我最滿意的是 casual wear 部份, 或者是因為比較自然...不過, 我們不會把相放到 THE STUDIO 的相簿內, 而是額外出去再印一本全 CASUAL LOOK 的, 希望感覺可以整體一點.
不過, 點解人家的婚紗相, 可以由原本好平凡的變做天仙.......但我的又無呢種感覺0既???!

沒有留言:

發佈留言